FANDOM

Gametitle-FNV

Пістолет кал. 22 з глушником (англ. Silenced .22 pistol) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це невеликий, легкий пістолет з рукояттю з чорного пластику і стовбуром-глушником.

Характеристики Редагувати

Пістолет кал. 22 з глушником — це напівавтоматичний пістолет з магазином на 16 патронів калібру .22LR. З-за малого калібру і низької початкової швидкості кулі, це зброя завдає на 20 % менше шкоди кінцівок, а критичні попадання не призводять до розчленування. Тим не менш, в руках персонажа, що віддає перевагу потайливі атаки, ця зброя дуже смертоносно — пістолет має потроєним шансом критичного попадання і завдає в два рази більше ушкоджень у разі критичного попадання.

Ця зброя не вимагає від стрільця ніяких особливих навичок.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

У цієї зброї немає аналогів у Пустки Мохаве.

Примітки Редагувати

  • У цієї зброї є дуже корисна особливість — Кур'єр може пронести його в зони, де заборонено носіння зброї, незалежно від кількості очок скритності. Крім цього пістолета, з вогнепальної зброї подібна особливість є тільки у поліцейського пістолета.
  • Ця зброя не викидає гільз, як і пістолет-кулемет кал.22.
  • У ранніх версіях гри (1.0.0.240) в описі ефекту було зазначено «Уменьш. поврежд. кінцівок», що б це не значило.

Поява Редагувати

Пістолет кал. 22 з глушником з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Прототипом цієї зброї став американський пістолет Ruger MK III.[1]

Примітки Редагувати