FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Icon disambig
Пістолет-кулемет 10 мм з'являється і в інших іграх.

« Пістолет-кулемет H&K MP9 (варіант калібру 10 мм). Середній пістолет-кулемет, може працювати у режимі одиночної і автоматичної стрільби. Хв. СЛ: 4. »

— Опис у Fallout

« Пістолет-кулемет H&K MP9 (модель калібру 10 мм). ПП середнього розміру з можливістю одиночного пострілу і стрільби чергами. Хв. сила: 4. »

— Опис у Fallout 2

Пістолет-кулемет 10 мм (англ. H&K MP9 10mm SMG, внутрішньоігрові назва FalloutПіст.-кулемет 10 мм) — зброя Fallout та Fallout 2.

Опис Редагувати

Компактний пістолет-кулемет, здатний стріляти одиночними пострілами і чергами. Конструктивно являє собою типове зброю для поліцейських спецпідрозділів: дешеве і технологічне, адаптоване до масового виробництва в умовах воєнного часу і при дефіциті ресурсів.

MP9 є досить потужним і ефективним зброєю на ближніх дистанціях. Одиночний постріл відповідає пострілу з пістолета 6520, але режим черги просто сіє навколо смерть. Правда, витрата боєприпасів при цьому досить значний.

Відповідно, в постядерному світі Fallout MP9 вельми популярний серед тих, хто цінує потужність зброї і його компактність.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

За лаштунками Редагувати

Кріс Тейлор стверджує, що в якості прототипу 10-мм пістолета-кулемета при розробці Fallout і Fallout 2 виступав німецький Heckler & Koch MP5/10. Проте в реальності вони мають мало спільного. Серед існуючого на момент виходу зазначених ігор зброї найбільшу зовнішню схожість є у ПП з пістолет-кулеметом Heckler & Koch MP5 K.

Оголошення Редагувати

SingleShotVB

BurstVB

ReloadVB
OutVB

Галерея Редагувати