FANDOM

Gametitle-FNV

Пістолет-кулемет кал. 22 з глушником (англ. Silenced .22 SMG) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це незвичайний пістолет-кулемет з дисковим магазином, який встановлюється зверху. У нього поліровані дерев'яні рукоять і цівку, а зверху помітно кріплення для оптичного прицілу. Приклад цієї зброї був знятий для більшої компактності. Вважається дворучним автоматичною зброєю.

Характеристики Редагувати

Пістолет-кулемет калібру 22 — це пістолет-кулемет з магазином на 180 патронів калібру 22LR. Це зброя має найнижчий шкоди серед усіх ПП в грі, проте це компенсується величезною місткістю магазина і високим запасом міцності. Як і у випадку з пістолетом калібру 22, пістолет-кулемет калібру 22 найбільш ефективний при використанні режиму скритності — у цієї зброї подвоєний шкоди при критичному попаданні, втричі більший шанс критичного попадання і він буквально «прогризає» легку і середню броню. Так само, як в пістолеті калібру 22, роль глушника тут виконує спеціальний стовбур.

Це зброя вимагає певних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 50).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Збільшений магазин — магазин більшої ємності (магазин 180 → 240).

Поява Редагувати

Пістолет-кулемет кал. 22 з глушником з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Реальним прототипом даної зброї став пістолет-кулемет American-180.[1]

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати