FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-LH

« Ви наносите додатковий втрат при використанні вогняного зброї, а ваші супротивники завжди помирають найжахливішою пекучої агонії. »

— Опис у Fallout 2, Fallout Tactics

Піроман (англ. Pyromaniac) — здатність Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Lionheart, а також навичка у Fallout: Brotherhood of Steel.

Ефект Редагувати

Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Шкоди, яка завдається запальним зброєю, збільшується на 5.

Нотатки Редагувати

З цією здатністю в Fallout 2 завжди використовується найжорстокіша анімація смерті у вогні.

Fallout 3 Редагувати

« З цією здатністю ви наносите на 50 % більше шкоди, коли користуєтеся всіма видами вогнеметів — від звичайного до «Шиш-кебаба». »

— Опис у Fallout 3

Зброя, на яку виявляється вплив Редагувати

Нотатки Редагувати

На шкода, що виробляється «Палієм», Молотов-колою і китайським пістолетом «Зу-Рон 418», здатність впливу не надає.

Fallout: New Vegas Редагувати

Боєприпаси, на які виявляється вплив Редагувати

Нотатки Редагувати

  • Ця здатність вимагає навички вибухівки 60, однак безпосередньо вибухівкою, на яку діє ця здатність, є тільки 40-мм запальна граната, просто запальна граната і вогняна бомба. Швидше за все, це недогляд розробників, оскільки вогненні типи зброї, такі як вогнемет, відносяться до Fallout: New Vegas до типу енергетичного зброї.
  • З якихось причин ця здатність не впливає на сигнальний пістолет, який, безумовно, призначений для нанесення шкоди вогнем, а також на перегрітий космічний ніж.

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

Піроман є і навичкаом у Fallout: Brotherhood of Steel.

« З кожним рангом цієї навички збільшується на 5 % шанс нанесення критичного шкоди при використанні вогню (всього 25 %). »

Доступний тільки для Каїна і має 5 рангів:

  • 1 Ранг = 2 очки
  • 2 Ранг = 4 очки
  • 3 Ранг = 8 очок
  • 4 Ранг = 16 очок
  • 5 Ранг = 32 очки

Lionheart Редагувати

« У вас є природна тяга до вогню і вміння підпалювати речі — надто інших людей. +10 % до втрати вогненною зброєю або заклинаннями вогню. »

Поява Редагувати

Піроман з'являється у Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout Tactics, Lionheart та як здатність. Як навичка Пирован з'являється у Fallout: Brotherhood of Steel.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності у Fallout Tactics