FANDOM

Gametitle-FO4 VW

Піп-бой (англ. Vault 88 Pip-Boy) — предмет Vault-Tec Workshop, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

За зовнішнім виглядом ідентичний Піп-Бою 3000 Mk 4, який використовує Вцілілий.

Відноситься до категорії різних предметів, оскільки не може бути надітий на Вижив, але може бути використаний на деяких NPC, наприклад, на Клеме. Більшість поселенців і людиноподібних напарників (крім Маккріді, Хенкока Ника Валентайна) одягнуть Піп-бой, якщо дати їм його.

При додаванні в інвентар поселенця він автоматично використовується і зникне, скасовуючи можливість забрати його назад.

Місцезнаходження Редагувати

У Сховищі 88 біля головного входу в Скрині Сховища лежить 10 штук. Також в цьому приміщенні по одному примірнику лежить в невеликих коричневих коробках. Ці контейнери заповнюються при кожному відвідуванні Вижив Сховища.

Баги Редагувати

  • Коли Піп-бой поміщений в інвентар поселенця, він не використовується автоматично, залишаючись предметом без можливості одягнути його.
    • Для обходу цього бага можна дати поселенцеві скл Піп-боїв з 10 штук. Зазвичай, він бере три і одягає один з них. Решта можна забрати назад, щоб віддати іншим поселенцям.