FANDOM

Gametitle-FO76

Піп-Бой 2000 тип VI (англ. Pip-Boy 2000 Mark VI; Pip - скор. Від Personal Information Processor) - портативний комп'ютер (КПК) в Fallout 76 .

Опис Редагувати

Піп-бій 2000 Марк VI був розроблений компанією «РобКо Індастріз», як модифікація звичайного Піп-Боя 2000. Він крупніше пізніх моделей, таких як Піп-бой 3000 і Піп-Бой 3000 Mk 4. Також, дана модель підтримує функцію будильника і радіо. Має вбудовану клавіатуру і лічильник Гейгера, що відрізняється зовнішнім виглядом від лічильника інших моделей Піп-Боя. Присутні вбудовані радіоприймач і динамік. Активними елементами роботи приладу є радіолампи. У навчальному слайді сховища 76 сказано що Піп-Бой 2000 тип VI володіє наступними особливостями:

  • Управління інвентарем ( Inventory Managment )
  • Радіоприймач ( Radio Receiver )
  • Відстеження здоров'я ( Health Monitoring )
  • І ще багато! ( And More! )

Схожість з Піп-Бой 2000 Редагувати

  • Екран має точно таку ж форму;
  • Поруч з кнопками також є аналогічна жовто-чорна розмітка;
  • Аналогічний календар і годинник-будильник;
  • Схожа загальна забарвлення.

Відмінності від Піп-Бой 2000 Редагувати

  • Кнопки і радіолампи розташовані праворуч, а не зліва;
  • Календар і годинник-будильник розташовані знизу, а не зверху;
  • Наявність вбудованого лічильника Гейгера;
  • П'ять кнопок «СТАТУС», «CLUES» ( ПІДКАЗКИ ), «КАРТИ», «АРХІВИ» і «ЗАКРИТИ» замінені трьома кнопками «STAT» ( СТАТИСТИКА ), «ITEM» ( ПРЕДМЕТИ ) і «DATA» ( ІНФОРМАЦІЯ );
  • Плашка з Маскота «боязкий» і написом «Pip-Boy» має чорно-біле виконання і розташована в верхній частині корпусу приладу, перпендикулярно площині екрану.

Pip-Boy Kit Редагувати

Збірна модель Піп-Бой входить до складу видання Pip Boy Kit для Fallout 76. На відміну від видання для Fallout 4, дана модель не призначена як корпус для смартфона з додатком Fallout Pip-Boy . Для складання моделі доведеться скріплювати деталі за допомогою болтів.

На збірної моделі перемикаються тумблери і кнопки, однак сама модель не є електронною.

Нотатки Редагувати

  • Піп-Бой 2000 Марк VI вперше з'явився в офіційному трейлері до гри;
  • В Fallout 76 у даного пристрою вперше з'являється клавіатура, яка, по всій видимості, не потрапляла в поле зору гравця в ранніх іграх серії.
  • У відео The Making of Fallout 76 - Noclip Documentary у день, встановлений на Піп-Бое є 30 жовтня 2287 року (на 185 років пізніше подій Fallout 76). Можливо це тестова дата.
  • Анімація руху Волт-Боя у вкладці «Статус» значно повільніше ніж на Піп-Бої 3000 моделі VI. Це можна пояснити тим, що Піп-Бой 2000 Марк VI був випущений раніше.
  • У грі має назву «Піп-Бой 2000».

Поява Редагувати

Піп-Бой 2000 тип VI з'являється тільки у Fallout 76..

Галерея Редагувати