FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FOT

« Дуже міцний алкогольний напій або чистяча рідина — як вам більше подобається. »

— Опис в грі

Пійло (англ. Rot gut, воно ж — Рыгаловка) — алкогольний напій Fallout 2, Fallout Tactics та Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис Редагувати

Цей напій, швидше за все, якась технічна рідина з вмістом спирту.

Місцезнаходження Редагувати

Falout 2 Редагувати

Отримав досить широке поширення в Пустки. У Місті Сховища продається в барі Джона Кессіді «Плювальниця» Гекко — барі «Арфа» Брокен Хіллс — в барі у Філа. Є у супермутанта-п'яниці Елмо, а також зустрічається в деяких рейдерів у випадкових зустрічах Пустки.

Fallout Tactics Редагувати

Зустрічається в значній кількості в таборах рейдерів та у продаж у деяких торговців.

  • Три пляшки спочатку є у рекрута при виборі в якості спеціалізації навички «Без зброї».
  • Фрипорт — 19 пляшок.
  • Пеорія — 1 пляшку можна знайти в підземному бункері.
  • Колдуотер — 4 пляшки можна купити або вкрасти у торговця-«бармена» на нижньому рівні.
  • Відлюдник — продає дві пляшки.

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

В місті Карбон бармен Армпит згадує, що він продає цей напій місцевим жителям[1].

Характеристика Редагувати

Безпосередньо при вживанні на 2 пункти знижується рівень Основна характеристика основної характеристики «Сприйняття», через 30 хвилин підвищується на таку ж величину. У Fallout Tactics також на 40 збільшується (зменшується) сп'яніння.

Поява Редагувати

Пійло з'являється у Fallout 2, Fallout Tactics та згадується у Fallout: Brotherhood of Steel.

За лаштунками Редагувати

Терміном rot gut (rotgut, rot-gut) прийнято називати низькоякісні алкогольні напої з високим вмістом сивушних масел (аналог сивухи). Історія виникнення самого терміна досі точно не встановлена, є версії, що зв'язують його з впливом подібних напоїв на здоров'я, так і з масовими крадіжками нещодавно похованих трупів або частин тіл для проведення медичних досліджень в роки розвитку хірургії (18 століття) з допомогою бочок з-під віскі.

Примітки Редагувати

  1. «i'm just a honest guy selling rotgut liquor to the sad schmucks in this town».

Шаблон:Медпрепарати та їжа у Fallout 2