FANDOM

Gametitle-FO4

« Плаваючі на поверхні буксир і баржа розділили долю потонувшого у глибинах літака. »

— Опис в керівництві стор 399[1]

Підйом рейсу «Скайлейнс» (англ. Skylines flight salvage) — невідзначена — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Невідомий рейс компанії «Скайлейнс Ейр», що зазнав аварії і потонув недалеко від берега на південний схід від острова Спектакл-айленд. Як і інші розбиті літаки, при ударі про морську поверхню розколовся на кілька частин. На відміну від інших рейсів, у салоні літака практично немає пасажирських крісел. Враховуючи цей факт, а також, що це був єдиний рейс, по якому була здійснена операція підйому, можна припустити, що рейс був не пасажирський, а вантажним з дуже цінним вантажем на борту.

Локація складається з двох частин: надводної — буксир з баржею і підводної — уламки літака, що розбився, на дні океану. У рубці буксира два напівзотлілі скелети невідомих чоловіків. На поверхні океану прямо над затонулим бортом плавають невеличкий буксир і баржа, що брали участь у підйомі. На баржі знаходяться підняті частині фюзеляжу і двигунів літака, а також невеликий автонавантажувач. Уламки літака перебувають не прямо під плавзасобами, а трохи в стороні від них, навколо уламків кілька розкиданих по дну опечатаних контейнерів. Локація досить-таки бідна на знахідки, безсумнівно, частина вантажу була піднята, решта за двісті років забрали морські течії, практично нічого не залишивши на дні.

Знахідки Редагувати

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Хоча затонулий рейс належав компанії «Скайлейнс Ейр», на фюзеляжі літака, як і на деяких інших розбилися рейсах, можна побачити напис іншого авіаперевізника — компанії «Горизонт Ейрлайнс».

Поява Редагувати

Підйом рейсу «Скайлейнс» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [6.35] SKYLINES FLIGHT SALVAGE. A sunken aircraft was being removed from the depths. Now the surface tugboat and barge are in much the same state.