Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO3.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FO4 FH.pngGametitle-FOS.png
Mbox default.png
Незавершена стаття

Mbox default.png
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями з посиланнями на джерело і переоформити статтю.

« Наше завдання — звільняти і рятувати синтетичних гуманоїдів. Андроїдів, як їх зазвичай називають. »

Вікторія Уоттс

«Підземка» ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуПомилки перекладу (англ. The Railroad) — організація Fallout 3 та Fallout 4.

Опис[]

Цілями організації є визвольний рух, захист та укриття androidів.

Fallout 3[]

Організація веде торгівлю і обмін зі своїми союзниками і ділиться з ними високотехнологічним обладнанням (зі слів Пінкертона). Також зі слів Вікторії стає ясно, що в організацію може потрапити практично будь-який, хто хоче надати допомогу[1]. Також намагається допомогти «звичайним» слугаам. На питання Самотнього Подорожнього, допомагає організація рабам, Вікторія Уоттс відповість ствердно[2].

Сама організація мало кому відома, нечисленні послідовники (Вікторія Уоттс, Ман'я, Батько Кліффорд, Сміливець Херберт Дешвуд і Тюльпан) забезпечили надійне прикриття для маскування своєї роботи. З цією діяльністю буде пов'язаний квест «?-05-0081Штучний Осіб».

Після деяких просувань Самотнього Подорожнього в розслідуванні справи про який втік андроїд його зустріне Вікторія Уоттс, яка заявляє, що вона — член «Підземки», попросить віддати Зіммеру компонент андроїда і сказати йому, що андроїд мертвий. Якщо її послухати, Зіммер припинить пошуки зниклого андроїда і покине Ривет-Сіті, а Подорожній отримає позитивну карму.

Fallout 4[]

Mbox default.png
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

« Головна мета «Підземки» — боротьба з Інститутом, проте її люди також намагаються подолати ненависть жителів Співдружності до синтам. »

— Завантажувальний екран

Перша згадка організації за сюжетом гри — з 2266 рік[3]. Підпілля існувало і раніше, мав чітку структуру і мережу агентів, але в результаті помилки або зради було повністю розгромлене. Розробляється нова тактика, і вже через три місяці по відновленій «залізниці» виводять першого сінта.

Штаб «Підземки» розташовується під старою церквою недалеко від Даймонд-сіті і Добросусідства. Прийти до неї можна, слідуючи по шляху свободи, зчитуючи знаки на каналізаційних люках, які будуть підказувати пароль від вхідних дверей — RAILROAD. «Підземка» ворогує з Братством Стали, оскільки ті виступають за повне знищення синто, прирівнюючи їх до супермутантам і диким гулям, а мета «Підземки» — дати синтам нове життя.

Якщо для свого персонажа вибрати цю фракцію, то Вижив все одно повинен буде пройти більшу частину квестів за «?-05-0097Інституту», одночасно готуючи повстання інститутських сінтів. Пізніше Братство Стали вторгнеться на базу «Підземки», і після успішного відбиття атаки члени вживають організації контратаку на пост Братства біля поліцейської дільниці, женучи винтокрыл. З викраденого гвинтокрила вони висаджуються на Придвен, основну базу Братства в Співдружності, і підривають його. Після знищення Братства Стали синто в «Інституті» захоплюють телепорт, і «Підземка» вторгається в його стіни. Після закінчення битви Вижив може встановити вибухівку в реакторі інституту і віддалено підірвати всю організацію. Повсталі синто при цьому рятуються через телепорт.

Локації[]

Члени організації[]

Fallout 3[]

Fallout 4[]

Mbox default.png
Цей розділ не завершено

Екіпірування[]

Мають унікальну забарвлення броні Т-51, проте агенти підземки не користуються силовий бронею.

Позначення символів у Fallout 4[]

У Залізниці існує система маркувань. Кожний знак складається з «зірочки» — шести або восьми білих ліній зі спеціальним символом в центрі. Позначення також присутні в штабі «Підземки».

Символ Ім'я Позначення
Плюс: + Союзник Поблизу присутній союзник.
Припаси: Припаси Поблизу можна знайти припаси
Перетин: X Небезпеку Поблизу небезпечно
Стрілка: Покажчик Вказує шлях до чогось важливого
Притулок: 🏠 Притулок Поблизу притулок Підземки
Схованку: Схованку Схованку Підземки поблизу.

Квести[]

Fallout 3[]

Штучний Осіб

Fallout 4[]

Основні[]

Побічні квести[]

Повторювані квести[]

Примітки[]

  • Всі члени організації втрачають безсмертя, якщо «Підземка» — ворог.
  • В Fallout 4 до прибуття в Інститут можна уникнути зустрічі з «Підземкою».
FalloutShelterAppleStoreLogo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Shelter и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.
FalloutShelterAppleStoreLogo.pngКінець інформації, заснованої на даних Fallout Shelter.

Поява[]

Організація Залізниця з'являється у Fallout 3, Fallout 4 та згадується у Fallout 2, доповненні до Fallout 4Far Harbor та Fallout Shelter.

За лаштунками[]

  • Раби Нью-Ріно, згадуючи «підземну залізницю», в оригінальному діалоговому файлі дають точне назва організації: «underground railroad».
  • Великодні яйця в Fallout 3Великодні яйця в Fallout 3 Підпільна залізниця — організація часів Громадянської війни в США, яка займалася переправленням чорношкірих рабів з південних штатів в північні.
  • Великодні яйця в Fallout 4Великодні яйця в Fallout 4 На емблему і прапор «Підземки» зображений гасовий ліхтар — один із символів підпільної залізниці. За легендою, настоятель пресвітеріанської церкви Джон Ранкін (англ. John Rankin), один з найвідоміших аболіціоністів, в містечку Ripley, штат Огайо, в будинку на високому пагорбі піднімав на палиці запалений ліхтар, подаючи збіглим рабам сигнал про те, що переправа з Кентуккі через річку Огайо безпечна.
  • Великодні яйця в Fallout 4Великодні яйця в Fallout 4 Знаки Підземки схожі з тими, що зустрічаються в The Elder Scrolls V: Skyrim.

Галерея[]

Примітки[]

  1. «Ось що я тобі скажу: віддай цю деталь Зіммеру і скажи йому, що андроїд мертвий, і можеш вважати себе членом нашої організації».
  2. «Так, якщо можемо. Але на Пустках і без нас є кому боротися з рабством серед людей. А у наших братів-андроїдів є тільки ми».
  3. Запису в терміналах.