FANDOM

Gametitle-FO1

« Ми контролюємо Хаб. Люди не люблять розповідати про мого організації. »

Декер

Підземелля (англ. Underground) — найбільша злочинна організація Хаба у Fallout. Заснована в 2140 ріку.

Опис Редагувати

«Підземелля», очолюване Декером, займається шантажем і рекетом — вимаганням грошей за нібито надання захисту від посягань. Також «Підземелля» не гребує терором, але воліє при цьому використовувати сторонні руки. Саме завдяки цьому у поліції Хаба поки немає суттєвих звинувачень, які могли б бути пред'явлені. Декер і його «Підземелля» вважаються найнебезпечнішою загрозою мешканцям Хаба.

Штаб-квартира організації розташована в підвалі бару «Мальтійський Сокіл» — легального прикриття діяльності Декера. Декер практично не залишає підвал, побоюючись захоплення поліцією, внаслідок чого той отримав назву «Підземелля Декера». Вхід у підвал охороняє Кейн, права рука Декера. Кейн фільтрує відвідувачів, супроводжуючи вниз тільки тих, кого побажає бачити Декер, і вирішує з ними всі фінансові питання. Виходець з Сховища не може проникнути в підвал повз Кейна, будь-яка така спроба починає бій.

У штаб-квартирі крім Декера присутні четверо безіменних охоронців — членів «Підземелля». В силу механіки гри Виходець не може поговорити з ними. Інші члени організації знаходяться на вулицях Хаба, але свою приналежність до «Підземелля» не видають.

Підрозділу Редагувати

Компанія «Дружній позику», або FLC, розташована навпроти «Мальтійського Сокола», надає усім бажаючим позики на грабіжницьких умовах. Фактично вона є ще одним легальним бізнесом Декера, однак її керуючий Джованні Лоренцо в цілях підтримки гарної репутації ніколи не коментує приналежність компанії Декеру або «Підземелля».

Пов'язані квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Незадовго до 2161 Декер захопив присвяченого Братства Сталі, прийшов в Хаб, і утримував його в Старому місті. Декер катував присвяченого, сподіваючись отримати яку-небудь інформацію про Братерство Стали.
  • Незважаючи на велику кількість контейнерів у підвалі, цінні знахідки є тільки в спорядженні Декера і його оточення.

Поява Редагувати

Підземелля з'являється тільки у Fallout. Подальша доля організації невідома.