Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOT.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FO3 PL.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FB.png

Псіоники (зустрічаються також варіанти псайкер, псіонист) — істоти, що володіють певними надприродними силами. Джерелом цих сил може служити вплив ВПЕ, радіації, природній відбір або навіть двухсотрічне ув'язнення в скляній банці.

Fallout[ред. | ред. код]

Після занурення в чани з ФЕВ, поглинання людей і підключення до комп'ютера Сховища Лос-Анджелес Творець отримав особливі можливості. Наприклад, він став здатний влаштовувати психічні атаки на людей, які, втім, можна було відобразити після проходження спеціального навчання. Також йому вдавалося якимось чином передавати свої психічні можливості деяким людям після зараження тих ФЕВ. Більшість цих експериментів зазнало невдачі, і жертви ставали божевільними, однак йому все ж вдалося створити чотирьох псіоніків, яких можна було знайти в лігві Творця:

  • Уиггум володів электрокинетическими здібностями.
  • Люсі володіла телекінезом і трохи фотокинетическими здібностями.
  • Мур був пирокинетиком.
  • Гедеону дозволялося тільки приймати телепатичних повідомлення, оскільки він не міг самостійно контролювати свої здібності, і для блокування вихідних телепатосообщений користувався психонейтрализатором. Крім того, володів невеликими фотокинетическими здібностями.

Всі вони загинули після знищення Собор Вихідцем з Сховища.

Fallout 2[ред. | ред. код]

  • Хакунин, шаман з Арройо, ймовірно, володів якимись телепатичними здібностями, оскільки міг говорити з Обраним у його снах, а Обраний міг приймати ці розмови і навіть записувати їх у свій Піп-Бой.
  • Мельхіор, шахтар з Реддінга, володів здатністю викликати різних істот після того, як мутував під дією ФЕВ у військовій базі Маріпоза.

Fallout Tactics[ред. | ред. код]

  • Група дикунів, відомих як Зверомаги, вміла встановлювати психічний контакт з тваринами.

Fallout 3[ред. | ред. код]

Fallout: New Vegas[ред. | ред. код]

Fallout 4[ред. | ред. код]

Mbox default.png
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Примітки[ред. | ред. код]

  • З псіоникой пов'язана спеціальна здатністьСтійкий розум, завдяки якій Виходець зі Сховища може протистояти атакам Творця.
  • Більша частина інформації про псіонике взята з Біблії Fallout 3.

Поява[ред. | ред. код]

Псіоники з'являються у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, доповненні до Fallout 3Point Lookout, Fallout: New Vegas, Fallout 4 та згадується у Fallout Bible.