FANDOM

Псина (Fallout)
Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Собака.

« Ви бачите собаку. Здається, вона біжить за вами. »

— Опис у Fallout

« Ви бачите драаааную собаку. »

— Опис у Fallout 2

Псина (англ. Dogmeat) — істота, персонаж Fallout та Fallout 2; собака, яка живе в Джанктауне 2161 ріку.

Опис Редагувати

До моменту появи в Джанктауні Вихідця з Сховища Собака стояв біля дверей будинку Філа і не давав того потрапити у власний будинок. Зі слів Філа, Собака належав якомусь подорожньому з дивним акцентом, збройного маузером і одягненому в шкіряну куртку. Попередній власник близько місяця тому посварився з Гизмо, з-за чого за вказівкою Гизмо подорожнього вбили.

Залишившись один, пес став сторожувати дверний отвір, вірячи, що господар коли-небудь повернеться. Погодувавши Псину ігуаною на паличці або одягнувшись у шкіряну куртку (тим самим прикинувшись господарем), можна його приручити, і пес буде невідступно слідувати за Вихідцем.

У мемуарах Вихідця з Сховища згадується, що Собака загинув у Марипозе, перетинаючи силові поля військової бази.

Характеристики Редагувати

Fallout:

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/12.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Fallout 2: Шаблон:Включення характеристик

В іграх Редагувати

Fallout Редагувати

Псина зустрічається в якості можливого напарника головного героя.

Fallout 2 Редагувати

З'являється в спеціальної зустрічі «Кафе Розбитих надій» (разом із Сетом і молодий Тандем). Цікаво, що один із завсідників кафе повідомляє про спосіб порятунку Псини в Марипозе — його необхідно замкнути в одній з кімнат бази. Собака може приєднатися до Обраному, для цього необхідно зняти всю броню (показавши при цьому комбінезон жителя Сховища 13).

Fallout 3 Редагувати

В Fallout 3 можна зустріти нащадка Псини з першої гри — теж Псину. Як і його предок, Псина, одного разу зустрівши Самотнього Подорожнього, може стати йому вірним другом, наступним за ним повсюди.

Примітки Редагувати

На відміну від Fallout 2, Fallout вбивство Псини Вихідцем не впливає на його карму.

Поява Редагувати

Собака з'являється у Fallout, Fallout 2 та згадується у Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Автором Псини є дизайнер Скотт Бенніen, включив його в якості собаки Джейкоба у Хабе. Примітно, що первісне ім'я Псини не було Dogmeat — «собаче м'ясо», а Dogshit — «собаче лайно». Тім Кейн і Джейсон Андерсон у результаті перемістили пса в Джанктаун і зробили його тим, ким він є в грі.
  • Великодні яйця в FalloutQuestion Icon Великодні яйця в Fallout 2Question Icon Псину можна вважати відсиланням до постапокаліптичному фільму «Божевільний Макс 2: Воїн дороги», в якому у Макса був схожий пес (правда, без імені). Сам опис попереднього господаря (дивний акцент — у Мела Гібсона був австралійський акцент; шкіряна куртка без рукава — Макс ходив саме в такий; в третій частині фільму «Божевільний Макс 3: Під куполом грому» Макс був озброєний в тому числі маузером) — вказує на те, що господарем був Божевільний Макс. Більш того, в Fallout 2 в кафе при спробі атакувати пса з'являється його господар Крейда — пряма відсилання до Гібсона.
  • Великодні яйця в FalloutQuestion Icon Великодні яйця в Fallout 2Question Icon Також можливо, що якийсь вплив на образ надав постапокаліптичний фільм 1974 року «Хлопець і його пес» (A Boy and His Dog) режисера Л. К. Джонса, заснований на однойменній повісті Харлана Еллісона.

Шаблон:Navbox Істоти Fallout Шаблон:Navbox Істоти Fallout 2 Шаблон:Navbox Напарники Fallout Шаблон:Navbox Напарники Fallout 2

Шаблон:Navbox Звалище