FANDOM

Gametitle-FO2

« Я Професор. Я займаюся прикладним тестуванням інтелектуальних здібностей. Я створюю хімічні речовини, які допомагають посилити інтелект. Після невдалого експерименту з рослиною я вирішив перевіряти їх на радскорпионе. »

— Професор о собі

Професор (англ. Professor) — персонаж Fallout 2; вчений з божевільним блиском в очах, що живе в містечку Брокен Хіллс. Його справжнє ім'я невідоме.

Біографія Редагувати

Професор якимось чином вдалося створити розумне спорові рослина по імені Сеймур і розумного радскорпиона. Також він стверджує, що винайшов технологію серійного виробництва ментатов і гру, яку назвав «Шахи».

Квести Редагувати

Змагатися з радскорпионом • Професор запропонує Обраному позмагатися зі своїм скорпіоном в трьох різних дисциплінах: координація рухів, сприйняття і інтелект. За перемогу в кожному з цих тестів, Обраний отримає по 500 одиниць досвіду.

Інвентар Редагувати

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/8.Шаблон:Характеристики істот FO2 Примітка: цю ж модель персонажа використовують доктор Трой з Сховища 8 і доктор Шребер з Наварро.

Поява Редагувати

Професор з'являється тільки у Fallout 2.

Шаблон:Брокен Хіллс