FANDOM

Gametitle-FO3 TP

Проспер (англ. Prosper) — персонаж The Pitt, раб.

Опис Редагувати

Параноїдальний, нервовий і зазвичай обережний Проспер раніше був контрабандистом, незаконно переправлявшим вантажі сталевих чушок з заводського двору Пітта у віддалені райони. Незабаром його робота була осоромленою і його команда в основній масі була забита. Що залишилися в живих були продані работоргівцям, що прямували до Парадіз-Фоллз[1].

У 2277 ріку коливається від немочі[2] Проспер міститься в замкнених загонах близько Піттсбурзького тунелю разом з трьома готуються до відправки в Пітт рабами, один з яких вже мертвий.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Поношений одяг раба або Рвана одяг раба

Квести Редагувати

Проникнути в Пітт • Намагаючись роздобути одяг раба для маскування, Самотній Подорожній запитає у Проспера на предмет її наявності. Після відкриття загону і подальший у нього захід Проспер сам почне діалог з Самотнім Подорожнім, в якому дякує того за звільнення. Також, зрадівши несподіваній волі з рабського загороди, розгубленій промовою Проспер скаже, що один з рабів помер минулої ночі і що Подорожній може взяти його речі. Також Самотній Подорожній може взяти наряд Проспера, який він використовує в даний момент. У відповідь на це розгублений Проспер не заперечить, він віддасть свій наряд, оголивши своє тіло і скаже, що впорається з цією втратою одягу.

Примітки Редагувати

  • За звільнення рабів підвищиться карма, а у випадку вимоги одягу у Проспера вона надалі знизиться.
  • Згодом після звільнення з загороди Проспера на чолі двох інших звільнених рабів можна зустріти по дорозі до входу в Сховище 101. Згодом він зникне з гри.

Цитати Редагувати

  • «Одяг? Та, що на мені? Хм... Ну ладно. Ми у тебе в боргу. А я.... Я вже як-небудь впораюся там, на пустищах. Я... не тривожся за мене. Я як-небудь впораюся. Будь ласка, візьми. Візьми».
  • «... Ми вільні? Ти серйозно? Ти збираєшся нас просто так відпустити? Спасибі! Спасибі тобі величезне!»
  • «Он там, на підстилці, бідолаха помер минулої ночі. Я навіть імені його не знаю. Якщо запах тебе не бентежить, можеш взяти його барахло».
  • «... Ми вільні? Ти серйозно? Заплатити гроші тільки заради того, щоб нас відпустити? Ти або самий добрий людина на світі, або самий тупий. Але в кожному разі дякую. Я можу тобі допомогти. Це найменше, що я можу зробити».
  • «... Ми вільні? Ти серйозно? Прикінчити їх всіх тільки заради того, щоб нас відпустити?»

Поява Редагувати

Проспер з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

За лаштунками Редагувати

  • Фраза, сказана Просперу Самотнім Подорожнім (англ. I need your clothes. Give them to me. Now) неправильно переведена: рос. Я тебе нікуди не поведу, але мені потрібні твої шмотки. Негайно, з-за чого втрачена відсилання до знаменитої фрази з фільму «Термінатор», сказана роботом панку[3].
  • Англійське слово «Prosper» перекладається як «процвітати», «процвітати».

Примітки Редагувати