FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Григорій.

« Я ПОМІЧНИК Першої громадянки. Я складаю для неї розклад зустрічей, проводжу іспити для претендентів на громадянство і оновлюю всі списки на сервері Міста Сховища. Робота не маленька, запевняю вас. »

— Грегорі про себе.

Проконсул Грегорі (англ. Gregory) — персонаж Fallout 2, помічник Лінетт.

Опис Редагувати

Грегорі — похмурий бюрократ з вузьким обличчям і густими бровами. Вважає себе важливим чиновником і правою рукою Лінетт. Примітний тим, що може видати Обраному статус громадянина Міста Сховища, якщо той складе іспит.

Місцезнаходження Редагувати

Грегорі можна знайти в головній будівлі Резиденції ради Міста Сховища в невеликій кімнаті, заставленій шафами, майже навпроти входу в будівлю.

Пов'язані квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Здати іспит на громадянство

« Переваги? Так просто озирніться навколо... Місто Сховища — самий безпечний і багатий місто в пустках. Громадяни безкоштовно отримують медичну допомогу, тут удосталь є їжа і вода, немає злочинності і скільки-небудь серйозних хвороб. »

— Грегорі.

Грегорі може видати паспорт громадянина Міста Сховища, але тільки «підготовленим» персонажу, — необхідні інтелект, сприйняття і удача не менше 9.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Сховища Немає 68$
рад-X – 2 шт.
Стимулятор – 3 шт.

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/45.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/9.Шаблон:Характеристики істот FO2 Примітка: З невідомої причини модель Грегорі не використовується, використовується стандартна модель мешканця сховища.

Поява Редагувати

Проконсул Грегорі з'являється тільки у Fallout 2.

Vault City Emblem
Vault City Emblem