FANDOM

Gametitle-FO2

« Дорогу перекриває обеліск, його насилу зрушив з місця дві людини. Поодинці тобі не впоратися. А я не буду тобі допомагати, поки ти не пройдеш випробування Найстарішої. »

Клінт

Пройти через Храм випробувань (англ. Finish Temple of Trials) — навчальний квест у Fallout 2, перший за рахунком в грі.

Опис Редагувати

Опинившись перед Храмом випробувань, Обраний може поговорити з одноплемінником Клінтом, який буде знаходитися між обеліском і камінням. Він буде перешкоджати Обраному в просуванні в село і скаже йому, що проконтролює його випробування, не давши йому зворотний хід. Обраний повинен пройти храм до його кінця, пройшовши через пастки, агресивних гігантських мурах, радскорпионов, одноплемінника Кемероном і вийти з храму в село Арройо.

Проходження Редагувати

Процес проходження носить навчальний характер. Протягом випробування Обраний може:

Обов'язковими ж діями Обраного є:

  • відкриття першої, злома другий і підриву пластиковою вибухівкою третьої дверей у храмі випробувань;
  • розбирання з одноплемінником Кемероном у останньої двері одним із способів:
  • вийти з храму випробувань.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • сприйнятті понад трьох Обраний виявляє пастки на підлозі, які можна знешкодити, отримавши досвід, або, при спрацьовуванні пасток, підібрати кілки, які вони вистрілюють.
  • Можна провести бій нечесним шляхом: перед розмовою з Кемероном викласти спис на підлогу, почати розмову, погодитися на бій, підняти спис і вже їм атакувати Кемерона. Шкоди списом, як правило більше, ніж без зброї. Якщо спис кинути на підлогу і не підняти на початку бою, його підніме Кемерон і буде їм атакувати Обраного.
  • Бій з Кемероном триває до моменту, коли у Кемерона залишиться половина і менше очок здоров'я.
  • Навіть при успішному зломі вихідний двері відкрити її без ключа від храму не вийде.
  • Скрипт останньої двері храму адаптований із стандартного сценарію, тому передбачає можливість виламати двері монтуванням і зламати (і замкнути!) її звичайними і електронними відмичками.

Баги Редагувати

До виходу патча 1.02 Клінт зникав після першої розмови з Кемероном і був можливий вихід з локації без здачі квесту. Шаблон:Navbox Арройо