FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Прогулянка в парку (англ. Walk in the Park) — основний квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

  • Поговорити з зустрічаючими
  • Слідувати за капітаном Ейвері
  • Захищати Корпус
  • Поговорити з капітаном Ейвері
  • Поговорити з Старим Лонгфелло
  • Пройти в Акадию зі Старим Лонгфелло
  • Поговорити зі Старим Лонгфелло

Докладне проходження Редагувати

Квест починається автоматично з прибуттям на Острів човни Кендзі Накано з Вцілілий і Ніком валентайном джобса на борту. На пірсі гостей зустрічають двоє — мер Фар-Харбор капітан Ейвері і місцевий торговець Аллен Лі. Аллен скептично налаштований по відношенню до всякого роду дармоедам і «помощничкам», і пропонує негайно забиратися назад, але Ейвері все ж почне розмову з тим, хто Вижив. Вона розповість про туристичному минулому всього острова в цілому, і Фар-Харбора зокрема, згадає колонію синто Акадию і підтвердить, що бачила Kasumi Накано. У цей момент пролунає сигнал тривоги, господиня пірса Морячка повідомить про загрозу нападу на Фар-Харбор, і Ейвері попросить Вижив допомогти захистити місто, пообіцявши після цього відповісти на всі питання.

Вижив потрібно пройти слідом за капітаном Ейвері на верх Корпуса, міської стіни, що буде відгороджувати пірс від руїн старого Фар-Харбора. Там, стоячи над замкненими воротами, він побачить, як в місто повертається група з чотирьох осіб на чолі з Джаредом Грешэмом. Ворота їм не відкриють, незважаючи на прохання, так як ймовірність вторгнення ворогів на пірс дуже велика.

Після цього на групу Джареда, що стоїть біля самих воріт, станеться напад небачених раніше хижаків — Заковтів Вудильників. Вони зроблять дві наступні один за одним атаки, порятунок людей при цьому безпосередньо залежить від моторності Вижив. Якщо Джаред Грешем вціліє в бою, він в подяку віддасть Вижив все, що у нього є — 140 кришок. В подальшій розмові він розповість, як опинився за ворітьми. Джаред буде сильно обурений «зрадою» городян, захлопнувших ворота у нього перед носом, і вирішить повернутися на материк, назавжди покинувши острів.

Капітан Ейвері буде чекати Вижив неподалік від воріт. Вона заплатить 275 кришок за допомогу в порятунку міста і відповість на всі його запитання. Від неї і Аллена він дізнається про минулому і сьогоденні острова, про наступаючому смертоносному тумані, про страшні створіння, які переховуються в ньому, і про те, чому жителям Фар-Харбора доводиться тулитися на пірсі. Вижив стане свідком суперечки між Алленом і Ейвері з приводу Дітей Атома, релігійної громади, поклоняється силі Атома (попросту — радіації). Відкрито ворогувати з Фар-Харбором Діти стали після того, як Аллен вбив їх місіонера брата Ендрюс, що з'явився в місто і читав проповіді про свою дивну віру. Більшість городян на чолі з Алленом свято вірять лише в одне — саме Діти винні в тому, що радіоактивний туман зігнав їх з рідної землі і вигубив їх друзів і близьких. Вони давно вже готові нагрянути в громаду «рентгеноедов» і там влаштувати бійню. Стримує їх лише непохитний до пори авторитет Ейвері і спогади деяких старожилів, які говорять про те, що туман був на острові завжди і Діти Атома тут ні при чому. Вижив може перервати спір Ейвері і Аллена в самому початку і запитати про мету свого візиту — Kasumi Накано. Ейвері відповість, що дівчина вирушила вглиб острова в колонію сінтів Акадию, але дорогу туди знає тільки одна людина, старий мисливець на прізвисько Старий Лонгфелло. Вона підкаже, що знайти його можна в барі «Останній сховище». Подякувавши Вижив ще раз, Ейвері попросить його допомогти жителям Фар-Харбора Морячка і Кессі Далтон вирішити накопичені проблеми (з цього моменту починається побічний квест «Життя на краю»).

В «Останньому сховища» Вижив звернеться до Старого Лонгфелло з питанням про Акадии. Той розповість про поселення синто, які хочуть тільки одного — щоб їх не чіпали. Він знехотя визнає, що Фар-Харбор виживає лише завдяки синтам, які спорудили для нього протитуманні конденсатори. Але на прохання Вижив відвести його в Акадию старий провідник відповість відмовою. Він скаже, що більше не водить людей у тумані, з нього вистачить смертей. Умовити його Вижив зможе одним з трьох способів: розповівши про зниклої дівчини і звернувшись до його батьківських почуттів; сказавши, що чекає відповідної подяки від жителів Фар-Харбора за порятунок міста; або ж просто пригостивши його віскі. Погодившись на роль провідника, Старий Лонгфелло порадить як слід підготуватися до походу — запастися медпрепаратами і патронами, може, навіть парою-трійкою ракет. Після того, як Вижив буде готовий, він дасть йому на дорогу в'ялене м'ясо болотника і вийде за ворота.

Акадія розташована на горі, вище рівня смертельного туману, але шлях до неї далекий і небезпечний. Він пролягає по головній вулиці зруйнованого міста, і далі по старій звивистій гірській стежці. По дорозі Вижив і Лонгфелло зустрінуться представники практично всіх видів ворогів, що мешкають на острові — Траппери, гулі, вовки, заглоты і болотники. Одного разу вони навіть почують близький рев туманника. Лонгфелло охоче поділиться з Вижив знаннями про особливості місцевої фауни, і навіть встигне трохи розповісти про себе. В самому кінці шляху, поблизу вершини гори, вони зустрінуть проповедницу Дітей Атома. Вона спробує відмовити Вижив від візиту в Акадию, називаючи її зміїним кублом, закличе його не противитися волі Атома і запросить приєднатися до Його Дітям.

Довівши Вижив до старої обсерваторії на горі, Лонгфелло оголосить йому про те, що вони прибули в Акадию, його місія на цьому завершена, і дозволить в будь-який час звертатися до нього за допомогою. З цього моменту він буде доступний в якості напарника, а його будинок на оКоґці Фар-Харбора — в якості місця для відпочинку, ремонту та будівництва поселення. На цьому квест «Прогулянка в парку» завершується і починається квест «Знайти своє місце».

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Прогулянка в парку»
50 Поговорити з зустрічаючими ДаліIcon level 200
200 Слідувати за Капітаном Ейвері ДаліIcon level 250
250 Захищати Корпус ДаліIcon level 300
300 Поговорити з Капітаном Ейвері ДаліIcon level 400
400 Поговорити зі Старим Лонгфелло ДаліIcon level 475
475 Віднести віскі Старому Лонгфелло ДаліIcon level 500
500 Пройти в Акадию зі Старим Лонгфелло ДаліIcon level 625 і 700
625 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
700 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
9000 Квест провалений ДаліIcon level
Квест провалено!Icon cross
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx001b40 – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx001b40 – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx001b40 – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx001b40 – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx001b40 <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx001b40 – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx001b40 – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx001b40 – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx001b40 – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx001b40 – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx001b40 – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Акадія — єдине місце, яке не торкнувся туман.
  • Якщо взяти в напарники Ника Валентайна на час проходження всього доповнення, активуються спеціальні діалоги між Ніком і іншими персонажами.
  • Якщо Джаред Грешем виживе під час захисту, то в якості додаткової нагороди можна отримати кришки.
  • Ви можете відправитися в Акадию без Лонгфелло, закінчивши тим самим квест. Тим не менш, майстерня не буде доступною до тих пір, поки ви не повернетеся в Фар-Харбор. Лонгфелло буде знаходитися зовні Останнього Сховища і подякує вам за подорож. Потім майстерня буде доступна і там його можна буде взяти в напарники.

Баги Редагувати

  • По дорозі до Акадии Лонгфелло може застрявати в різних перешкодах — у ряді випадків, якщо його не виштовхнути, не закликати консоллю, то він може вічно намагатися вибратися. Особливо часто він застряє під час перестрілки.
  • Квест може завмерти, якщо один з групових супротивників провалився під текстури — Лонгфелло буде ходити на корточках зі зброєю, бажаючи його вбити, і в Акадию, природно, не піде.