FANDOM

Gametitle-FO4

Провід (англ. Wire), відомий раніше як Джеймс Уайр (англ. James Wire) — персонаж Fallout 4, лідер банди рейдерів.

Опис Редагувати

Джеймс Уайр раніше був минитменом. Після смерті генерала Беккера в 2287 році він і його люди оселилися на кладовище кораблів Либерталии. Спочатку він намагався продовжувати дотримуватися ідеали Минитменов, і навіть наказав стратити двох своїх людей — Андерсона і Вільямса за те що ті напали на торговий караван. Однак запаси продовольства незабаром підійшли до небезпечної мінімуму, а торговці з Банкер-Хілла відмовилися постачати їх продуктами. Зрештою Провід остаточно відмежовується від ідеалів Минитменов і починає грабувати каравани щоб вижити. В останньому записі свого терміналу Джеймс зазначає що «генерала Беккера вивернуло б, якщо б він їх бачив. Але він мертвий, а вони живі».

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Провід спочатку ворожий по відношенню до Вцілілий, як і будь-який інший рейдер.
  • На відміну від Клінта, ще одного колишнього минитмена, Провід ніколи не зраджував Минитменов безпосередньо. Він став рейдером від безвиході і бажання вберегти своїх людей від голодної смерті.
  • Так само, на відміну від Клінта, Престон Гарві ніяк не реагує на вбивство Дроти.

Поява Редагувати

Провід з'являється тільки у Fallout 4.