FANDOM

Gametitle-FNV HH

Приховані запаси (англ. Survivalist hidden cache) — контейнер Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Рюкзак з предметами, що належить Рендалла Діну Кларку. В рюкзаках часто виявляються 40-мм гранати, гранати і міни всіх типів, комплекти шкіряної броні, електронні заряди, микроядерные і енергетичні батареї, як звичайні, так і виснажені, а також випадковий набір їжі. У грі є спеціальне випробування «Приз за виживання», для проходження якої потрібно знайти шість таких рюкзаків. У тестовій локації «Test Cell For NPCs», доступною лише з використанням консольних команд, знаходиться сьомий рюкзак, відкриття якого також зараховується до випробування.

Місцезнаходження Редагувати

  1. Печера Ангела — необхідно зайти в печеру і вийти через інший вхід (недалеко від столу Грехема). Вийшовши на невелику скелю, йти в його ліву частину. У скелі поруч зі знаком табу буде лежати рюкзак.
  2. Печера Ту-Скайз — в сховище Вцілілого за наелектризованої дверима (є обхід).
  3. Печера «Куева-Гуараче» — в сховище Вцілілого за сухими заростями (є обхід).
  4. Печера Стоун-Боунз — в сховище Вцілілого. Також неподалік лежить повний комплект бойової броні пустельного рейнджера.
  5. Печера Фоллен-Рок — в сховище Вцілілого. Також тут можна знайти унікальний лазерний пістолет-паралізатор «правоохоронець».
  6. Печера Морнінг-Глорі — в сховище Вцілілого. Сюди Кур'єра також відправляють за завданням «Велика сходи».

Примітки Редагувати

  • Рюкзак на мисі на виході з печери Ангела — єдиний, який не знаходиться безпосередньо в печері і це єдиний рюкзак, біля якого немає терміналу Кларка.
  • Зрозуміти, чекає Кур'єра в печері сховище Вцілілого чи ні, можна за пасток. Якщо у печері розставлені хитромудрі пастки, значить десь в цій печері точно є сховище.
  • В локації «Ред-Гейт» сумка Вцілілого з унікальною бойової гвинтівкою великого калібру. Поруч з нею сидить скелет. Прочитавши голодиск, що лежить в сумці, можна зрозуміти, що це останки Вцілілого. Однак, ця сумка не відноситься до схованках, і її знаходження обіцяє лише цікаву інформацію і корисне унікальне зброю.

Поява Редагувати

Приховані запаси з'являються тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.