FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FNVGametitle-VB

"'Присвячений Братства Сталі"' (англ. Initiate), також "'послушник Братства Сталі"' — звання у світі "Fallout". Присвяченим стає людина, що довів наявність необхідних Братству Стали якостей. Присвячений — нижня щабель в ієрархії Братерства, не передбачає спеціалізації та високої відповідальності.

Історія Редагувати

У 2077 ріку капітан армії США Роджер Максон заснував Братство Сталі, організації, що поставила своєю метою збереження довоєнних технологій. За десятиліття склалася ієрархічна структура Братства, що віддалено нагадує європейські середньовічні духовно-лицарські ордени. Майбутні писарі і лицарі стали називатися присвяченими або послушниками.

Статус присвяченого Братства Сталі Редагувати

Присвячених чекає довгий шлях тренувань і навчання для того, щоб одного разу удостоїтися честі стати повноправним братом. Після закінчення навчання послушники вибирають свій подальший шлях — стати писарем, мозком Братства, або ж лицарем, його знаряддям. Хоча в подальшому вони можуть змінити свою думку і спеціалізацію.

Під час навчання присвячені, як правило, виконують накази, доручення і слухаються спеціальних осіб, які займаються їх навчанням, таких як паладин Ганни. Послушник не може відразу після навчання стати паладином, для цього потрібно бути блискучим воїном.

Екіпірування лицарів Редагувати

Послушники зазвичай беззбройні у своїх бункерах і носять не силову броню, а спеціальну броню Братства або разведброню. На стрільбищах і завданнях використовують вогнепальну і енергетична зброя: лазерні гвинтівки, лазерні пістолети та інше. Як і всі інші члени Братерства, присвячені навчаються або вміють носити силову броню і надягають її для битв, якщо у відділення досить примірників.

Присвячені в "Fallout" Редагувати

Як і всі Братство Сталі, вони базуються в бункері Лост-Хіллз. Переважна більшість послушників народжені в Братстві і тому з дитячих років навчаються обраної спеціальності. Знову ж надійшли з числа місцевого населення дуже невеликий відсоток. З-за небажання Братства розкривати стороннім всі свої технологічні секрети, а також тому, що дорослі люди навчаються набагато важче, Братство дає їм часто самогубні завдання.

Відомі послушники:

Присвячені в "Fallout Tactics" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рекрути Fallout Tactics
Yeoman

Йомен, наставник новобранців

"'Рекрути"' (англ. Recruits) 'новобранці"' — бійці Братства Сталі, доступні Воїняк напарників. На відміну від інших ігор серії "Fallout", де є поняття «чисельність групи», загін Воїна разом з ним може становити до 6 бійців, отже, Воїн може взяти у напарники не більше 5 істот.

У кожному бункері за рекрутів відповідає наставник новобранців — Йомен. У нього Воїн може переформувати свій загін, прибравши з загону наявних бійців і взявши в загін інших, доступних для набору.

Доступність того чи іншого рекрута залежить від звання самого Воїна в Братстві Сталі, а також від виконаних місій — деякі персонажі стають доступними лише після певних місій. Крім того, деякі рекрути вступають в Братство Сталі тільки в тому випадку, якщо Воїн знайде їх у відповідній спеціальної зустрічі.

Присвячені в "Fallout 3" Редагувати

Із-за безперервної війни проти супермутантів на Столичного пустища Братство втрачає кращих бійців. Старійшина Лайонс змушений прийняти рішення про постійному наборі нових рекрутів з числа місцевого населення, але брак часу на їх навчання і підготовку все одно призводить до важких втрат.

Інші персонажі-послушники:

  • Більшість послушників знаходяться в Цитаделі, де займаються рукопашним боєм на невеликому рингу і відточують бойові навички на стрільбищі.
  • Один послушник в супроводі паладина охороняє вхід в монумент Вашингтона.
  • Декілька послушників загинули, не в змозі стримати наступ супермутантів на систему окопів, розташованих по центру Молла.

Послушники в "Broken Steel" Редагувати

  • Одному послушнику доручено спалювати з вогнемета болотників, які ослабли через згубного для них дії очищеної води з проекту «Чистота».
  • Друга послушниця знаходиться недалеко від першого і охороняє берег.

Присвячені в "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр зустрічається з персонажами-послушниками в бункері Хідден-Велі.

Інші персонажі-послушники:

  • Вони відвідують заняття, ходять на стрільбищі, виконують роботи із життєзабезпечення бункера.

Присвячені в "Fallout 4" Редагувати

При Старійшині Артура Мэксоне Столичне Братство продовжує набирати послушників, ввіряючи їх кураторам з числа старших за званням братів, таких як паладин Данс.

Інші персонажі-послушники:

Шаблон:Navbox Лост-Хіллз Шаблон:Navbox Братство Сталі