FANDOM

Gametitle-VB

« Биті Пси розповіли мені про дивну і сильної собаці, яку вони називають Дияволом і яка живе північніше. Вони бояться її і думають, що це сердитий дух, оскільки не змогли приручити її так, як приручали звичайних собак. »

— Запис у журналі В'язеньа

Приручити Диявола (англ. Tame the Devil Dog) — побічний квест Van Buren.

Опис Редагувати

Биті Пси розкажуть В'язеньпро собаку-мутанта, яку вони називають Дияволом. Вони бояться її, а В'язень може приручити її.

Проходження Редагувати

Диявол зазвичай мешкає в далекій спелеологічної печері, але також може зустрітися В'язневі в випадкових зустрічах села. В'язневі необхідний високий рівень навичок «Натураліст» для того, щоб вистежити Диявола і знайти його лігво.

У Диявола гострий нюх, тому, щоб наблизитися до нього, В'язневі доведеться намазатися соком натурального рослини (смердить для людей, але маскує людський запах В'язня) і йти практично оголеним (без одягу, броні або зброї), щоб запах спорядження не злякав собаку. Також рекомендується взяти з собою трохи їжі, щоб задобрити собаку і вона стала довіряти В'язневі.

Спосіб проходження залежить від спеціалізації В'язня:

  • В'язень-учений може розробити якусь хімічну речовину, щоб поліпшити ставлення Диявола (фактично отримуючи тимчасове підвищення Переконання). Взагалі-то робота з собаками — це Натураліст, але нехай буде так. Звичайно, високий рівень Натураліста йому не завадить.
  • В'язень-дипломат при високому Переконанні отримає бонус до Натуралістові, що допоможе йому приручити собаку.
  • Потайний В'язень зможе прокрастися в лігво Диявола і підкинути йому що-небудь, щоб заспокоїти його і зробити менш розташованим до атаки.
  • В'язень-воїн може побити його (в рукопашну і не до смерті), щоб показати, хто тут головний. Доведеться зробити це кілька разів, але це допоможе.

Нагодувати Диявола Редагувати

В'язень може нагодувати Диявола. Для цього потрібно погодувати«використовувати» їду на собаку) його три рази. Між годуваннями повинно пройти не менше ігрових діб, інакше вони не зараховуються. Після третього разу В'язень зможе заговорити з собакою і подружитися з нею.

Перемогти Диявола Редагувати

В'язень може перемогти Диявола в рукопашному бою. Для цього потрібно бити собаку до тих пір, поки вона не впаде без свідомості від втоми (загибель собаки провалить квест), потім дочекатися, поки вона очухається, й повторити тричі. Після третього разу В'язень зможе заговорити з собакою і подружитися з нею.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • Перед боєм необхідно переконатися, що інші напарники не почнуть стріляти в собаку.
  • Після приручення В'язень може назвати собаку будь кличкою.
  • Після приручення на Диявола починає впливати його сказ, і він загине через 10 тижнів, якщо В'язень не вилікує його.
  • Замість або після виконання цього квесту В'язень може вбити Диявола.

Шаблон:Navbox Черноноги