FANDOM

Gametitle-FO2

Примітки розробників Міста Сховища (англ. Vault City designer notes) — замітка у Fallout 2.

Text Редагувати

Transcript

ПРИМІТКИ РОЗРОБНИКІВ МІСТА ПРИТУЛКУ

Місто Сховища пройшов кілька перевтілень. Він був розроблений Леонардом Боярські, Джейсоном Андерсоном, Фергюсом Уркхартом і Крісом Авеллоном. Скотт Ивертс створив карти; сміливці, які програмували цього архітектурного Франкенштейна, були Роб Хертенштайн III і Ден Спицли. І нарешті, Ерік Прибиша тестував чудовисько, яке стало Містом Сховища.

Кріс також хотів би подякувати наступних людей, що допомагали в розробці гри: Роба, Скотті і Дена (природно), Ейлен Сью, Сару Смарт, Емілі Янс, Тай Денга (якого я ніколи ні за що не дякую), Кріса Райта і Тіма Уинкла.

Скотті хотів би подякувати наступних людей: Дона і Ейлін Евертс і Авіс Андре. І спасибі Біллу Бриджису за всі ці класні книги Fading Suns!

Ден хотів би подякувати наступних людей: Спліт Энз за прекрасні мелодії, Джеймса Кемерона за Правдиву брехню, Джо Вискосила за його вибухи, Чонга з площі Триангл за те, що годував мене, Карлоса за те, що нарешті зробив рішучий крок (його перший фільм ось-ось має вийти), Джона Лэнда за несподівано розважальні романи Блейна МакКракена, Червоного Гнома за його сміх, і нарешті, як завжди, маму і тата за те, що вони такі кльові.

Роб Хертенштайн хотів би подякувати наступних людей: Беккі Уорнер (яка все ще намагається захистити мене від неприємностей), Біллі Райдер (яка намагалася перешкодити мені зійти з розуму від цього проекту), Малюка Райдера (який з'явиться у той же час, що і гра) і Ніколь Роман (за те, що була поруч).

Ерік Прибиша хотів би подякувати наступних людей: Томмі Лиха молодшого, Джо Исипа і Хуліо Мата за те, що не зреклися мене, коли мені довелося закопатися в D&D. Моїх старих друзів Бреда і Дейва за те, що не забували мене. І нарешті, найголовніше, я хотів би подякувати мою кохану дівчину Ронди Лауффер за те, що розуміла мене, коли доводилося затримуватися вечорами і вихідним на роботі, і за те, що завжди чекала мене.

В якості нагороди за перемогу над Анклавом Кріс, Скотті, Роб, Ден і Ерік радять вам відправитися до комп'ютерного терміналу у верхньому лівому куті цього рівня і використовувати його.

Вітаємо з порятунком світу. І ще раз спасибі за гру в Fallout II.

Місцезнаходження Редагувати

Сховище 8, рівень 3, центральний комп'ютер. Замітка доступна при виконанні наступних умов:

  1. був виконаний фінальний квест ігри і вибрано продовження;
  2. була завантажена замітка «Журнал, Місто Сховища».

В цьому випадку в меню центрального комп'ютера з'являється пункт «Вставити Pip Boy помічений вами раніше слот».

Примітки Редагувати

Комп'ютером у верхньому лівому куті рівня 3 Сховища 8 можна скористатися для отримання 20000 ОО тільки після скачування «Приміток...».

Цікаві факти Редагувати

  • Натяк на «Нотатки...» з'являється в медичному комп'ютері доктора Троя, якщо пошукати в медичній базі даних що-небудь цікаве», а потім ще 22 рази «переглянути базу даних, щоб перевірити, чи не пропустили ви чого-небудь»;
  • Повідомлення про наявність «Приміток...» з'являється на 55-й раз перегляду бази, подальший перегляд марний.