FANDOM

Gametitle-FNV

Президентський ґвинтокрил (англ. Bear Force One; досл. ведмежа сила один) — ігровий об'єкт, транспорт Fallout: New Vegas; особливий ґвинтокрил, використовуваний НКР для перевезення президента республіки.

Опис Редагувати

Унікальний ґвинтокрил, використовуваний Новою Каліфорнійською Республікою для перевезення своїх президентів. В даний час Аарон Кімбол використовує його, щоб добиратися до місць виголошення своїх промов, а також для політичних зустрічей та інших дипломатичних місій.

Можливо, був вилучений в ході війни НКР і Анклаву. Гвинтокрил добре броньований і ретельно охороняється як в повітрі, так і на землі, проте страждає від частих проблем з управлінням польотом і вимагає постійної настройки польотного комп’ютера кваліфікованими інженерАмі.

З’являється тільки під час квестів. Прилітає під час місії «Арізонський вбивця» з боку північно-західного хребта біля дамби Гувера.

На корпус ґвинтокрила нанесені зображення емблеми та абревіатура НКР, пофарбований у темно-зелений колір.

Замітка Редагувати

  • Має високий поріг пошкодження, що вимагає декількох пострілів з найпотужнішого зброї в грі.
  • Якщо активувати ґвинтокрил перш, ніж інженер підійде до нього, то з’явиться текст президентський ґвинтокрил.
  • У разі пострілу або прицілювання в нього армія НКР атакує Кур'єра.
  • Президентський ґвинтокрил-єдиний об'єкт в грі, який може бути збитий зенітної гарматою на вершині дамби Гувера.

Поява Редагувати

президентський ґвинтокрил з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Оригінальна назва ґвинтокрила Bear Force One являє собою відсилання-каламбур до назви літаків Air Force One, використовуваних США для перевезення своїх президентів, і до двоголового ведмедя — символу НКР.