FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Усмішка або Джек.

« Шшш... Не так голосно. Не хочу, щоб хтось дізнався про наших спільних справах. Решта тут в окрузі тобі і чути нічого не хочуть, але у мене немає ніяких упереджень на твій рахунок... ну, або як мінімум на рахунок твоїх кришок. »

— Посмішка Джек

Посмішка Джек (англ. Smiling Jack) — персонаж Fallout 3, рейдер-торговець з Евергрін-Міллс.

Опис Редагувати

Майстер торгівлі і бартера Джек має бадьорий вигляд не тільки тому, що відкрив магазин поруч зі стриптиз-клубом рейдерів, яким керує його подруга Мадам[1]. Він займається налагодженням і ремонтом спорядження рейдерів, які затримують його і він не може продовжити займатися модифікацією своєї гордості і радості — «Жахливого» дробовика, від чого він не дуже задоволений[2]. Посмішка Джек також забезпечує допомогу Мадам, якщо клієнти її стриптиз-клубу і борделю стають занадто гучним[1].

На базарі Евергрін-Міллс Джек проводить свій час у своїй майстерні, де крім складів є ще і верстак. Він є єдиним мешканцем-рейдером в Евергрін-Міллс, який не ворожий до Самотньому Подорожньому. У розмові буде пропонувати купувати у нього товари, також здатний чинити спорядження[3].

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Посмішку Джека

Примітки Редагувати

  • Посмішка Джек ніколи не посміхається.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Ім'я Smiling Jack є відсиланням до Смеющемуся Джеку з всесвіту «Світу темряви» гри «Vampire: The Masquerade – Bloodlines» компанії Troika games, де у створенні гри виступали такі відомі творці ігор серії Fallout, Джейсон Андерсон і Тім Кейн на посади керівників, а також Тім Кейн на посаді програміста.

Поява Редагувати

Посмішка Джек з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 81.