FANDOM

Gametitle-FNV

Послідовник Брайта (англ. Bright follower) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Будь-який з декількох безіменних гулей з організації «Послідовники Брайта».

Історія Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Послідовники Брайта
Організація «Послідовники Брайта» була заснована Джейсоном Брайтом, незвичайним розумним світним гулем. Її метою є здійснення «Великого подорожі» в «Прекрасні Дали» — «райські землі, наповнені цілющим світлом», де гули зможуть жити щасливо, недоступні для жорстоких людей.

Послідовники Брайта в Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Давай політаємо
Кур'єр може зустріти кількох Послідовників Брайта в лабораторіях випробувального полігону РЕПКОНН. Рядові послідовники не вступають з ним у діалог, вимовляючи загальні фрази. Спілкування з ними зводиться або до радами звернутися до Брайту, або до прославлениям «Великого подорожі», «Прекрасних Далей», «Святий вогонь» і т. п.

Якщо Кур'єр позбавить підвал комплексу «демонів», послідовники покинуть рівень лабораторій і бігом попрямують на стартовий майданчик для ракет, на ходу переодягаючись в скафандри.

Під час прощальної промови Джейсона послідовники перестануть блукати по майданчику і, вишикувавшись у дві шеренги, будуть прислухатися до слів свого лідера.

Також у різних місцях Мохавской пустки Кур'єр може знайти загиблих Послідовників Брайта, які втекли від тіней. На відміну від мертвих старателів, найманців і мешканців пусток, розташування і речі в інвентарі яких зазвичай змінюються при кожній новій грі, мертві Послідовники завжди знаходяться на одних і тих же місцях.

Інвентар Редагувати

Послідовники Брайта носять ряси і озброєні лазерними пістолетами. Готуючись до Великого подорожі послідовники надінуть скафандри з шоломами. У мертвих Послідовників знаходиться при собі різне енергетична зброя разом з боєприпасами до неї.

Примітки Редагувати

  • Якщо Кур'єр за завданням Менні Варгаса вирішить позбутися гулей на полігоні, йому необов'язково вбивати безіменних послідовників.
  • Послідовники Брайта, загиблі в районі КПП, самого полігону та в будівлі комплексу, вказані в грі «Мертвий гуль».

Галерея Редагувати