FANDOM

Gametitle-FNV

Послушник Стентон (англ. Initiate Stanton) — персонаж Fallout: New Vegas, послушник мохавського Братства Сталі, що втратив лазерний пістолет.

Біографія Редагувати

« Ми з Уоткінс якось вибралися назовні. Вона сказала, це буде тренування. »

— Послушник Стентон

Стентон народився в каліфорнійському Братстві Стали і в 2274 році відправився в Мохаве у складі відділення старійшини Елайджі. Брати сподівалися зайняти дамбу Гувера, але зупинилися на сонячній електростанції «ГЕЛІОС Один», щоб вивчити її. В результаті дамбу першою зайняла НКР. Так відділення залишилося на «Геліосі», тим більше що Елайджа з'ясував, що станція — прикриття для довоєнного орбітального лазера «АРХІМЕД-II», але нікому про це не розповів.

У 2278 році НКР, прагнучи захопити всі доступні електростанції, атакувала «ГЕЛІОС Один». Елайджа безуспішно намагався запустити «АРХІМЕД», і інші брати порахували, що він з'їхав з глузду. Командування прийняв головний паладин Макнамара, який наказав відступити зі станції і повів відділення в бункер Хідден-Велі. Ставши новим старійшиною, Макнамара оголосив ізоляцію, сподіваючись, що це дозволить зберегти присутність Братства в Мохаве в таємниці.

Стентон був у числі братів, відплив в Хідден-Велі. У 2281 році він, піддавшись на вмовляння послушниці Уоткінс втік з бункера, щоб потренуватися у стрільбі з радскорпионам. Їх виявилося занадто багато, і послушники звернулися до втеча. При цьому Стентон залишив лазерний пістолет. Сподіваючись уникнути покарання за втрату зброї, Стентон, знову ж таки за порадою Уоткінс, змінив запису в журналі, написавши, ніби він здав пістолет. Коли Кур'єр піде за зниклим лазерним пістолетом, біля пістолета буде лежати труп старателя, який намагався взяти пістолет і кілька радскорпионов.

Образ Стентона Редагувати

« Якщо ти мені не допоможеш знайти пістолет, бути мені золотарем. »

— Послушник Стентон

Стентон — емоційний хлопець. Він легко піддається впливу і дуже боїться покарання.

Стентон у Fallout: New Vegas Редагувати

« А адже тобі можна назовні, вірно? Що, якщо ти повернеш Торрес пістолет і всі за мене уладишь. »

— Послушник Стентон

Кур'єр може зустріти Стентона в бункері Хідден-Велі. Він живе на першому рівні і ходить на уроки в клас.

Дізнавшись від лицаря Торрес зникнення лазерного пістолета, Кур'єр може запитати про це у Стентона, але той збреше, що нічого не знає. Дізнавшись у паладина, відповідального за тир, що останнім пістолет брав Стентон, Кур'єр зможе запитати його про це прямо. Послушник зізнається, що втратив його, і попросить Кур'єра повернути його Торрес. Він розповість, що втратив його в скорпионьем ущелині.

У тому випадку, якщо Кур'єр вирішить розгромити Мохавське Братство СталІ[1], йому доведеться так чи інакше вбити всіх братів у Хідден-Велі, в тому числі Стентона. При вибуху бункера Стентон по всій видимості, гине.

Поява Редагувати

Послушник Стентон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Кур'єру доведеться зробити це в ході сюжетних ліній за Легіон Цезаря або містера Хауса. Він також може покінчити з мохавским відділенням в ході сюжетних ліній за НКР або незалежність.