FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.
Шаблон:Немає картки

Поселеннялокації Fallout 4, де Вижив, протагоніст гри, може організовувати місця для ведення діяльності і управляти жителями.

Опис Редагувати

Деякі з майбутніх поселень спочатку заселені, для їх приєднання потрібно виконати завдання одного з поселенців. Інші зайняті ворогами, після позбавлення від яких заселяти поселення потрібно самостійно.

Список поселень Редагувати

Нападу Редагувати

Напади на поселення — різновид боїв у грі Fallout 4.

Даний вид подій доступний з моменту отримання доступу до меню будівництва будь-якого поселення. Група минитменов, якій Вижив допоміг на початку гри, в ході виконання квесту «-05-0584Поклик волі», оселяється в Сэнкчуари. З цього моменту герой стає лідером поселення, відповідальним за його безпеку, і у нього з'являється меню «Будівництво», яке відкривається утримуванням клавіші «v». У меню «Будівництво» є пункт «Захист» (даного поселення), який при першому відкритті меню висвітлений червоним кольором і має нульове значення.

Протагоністу належить відбивати атаки диких гулей, супермутантів, рейдерів і синто.

Також на поселення можуть нападати роботи з доповнення Automatron.

Забезпечення захисту поселення Редагувати

У меню «Будівництва» є підменю «Оборона», в якому є можливість будувати сторожові пости, вежі з кулеметами й гарматами, а також зводити паркани, ворота і стіни.

Ворота і огорожі не додають очок до рейтингу захисту, а турелі і сторожові пости рейтинг додають. Пости, що вимагають призначення жителя. Призначити поселенця на пост можна наступним чином: відкрити меню будівництва, підійти до поселенцеві, вибрати «призначення» і, підійшовши до сторожовому посту і навівши на нього курсор миші, натиснути на клавішу ENTER. Через кілька секунд у лівій верхній частині екрана з'явиться повідомлення, що призначення відбулося.

Після забезпечення поселенців всім необхідним і з зростанням їх числа, можна очікувати перших нападів на поселення. Чим більш процвітаючим воно стає, тим частіше трапляються атаки. Їх ймовірність зростає, якщо сумарна кількість їжі і води в поселенні більше рейтингу його захисту.

Проблеми, пов'язані з обороною Редагувати

У грі існує кілька проблем, пов'язаних з обороною поселення.

1. Навіть при дуже добре зведених стінах навколо поселення гра може згенерувати появу ворогів відразу усередині периметра.

2. Закриті ворота не забезпечують безпеку, вороги їх легко відкривають.

3. Нападники можуть почати атаку на поселення, перебуваючи ззовні захисного периметра, розстрілюючи крізь дерев'яні паркани типу штахетника поселенців, збирають урожай, або вартових на вишках. В цьому випадку виникає таке неприємне явище, як «телепортація» поселенців крізь стіни та паркани та їх спроба розпочати переслідування ворогів на відкритій місцевості і поза захисних споруд.

4. Турелі не завжди виявляються корисними в умовах швидкоплинного бою всередині поселень, іноді вони просто не діють.

5. Бій в поселенні може початися, якщо хтось з поселенців виявиться синтом, але буде викрито іншими. Після визначення новоприбулого поселенця на роботу, через кілька ігрових днів, починається бій, в результаті якого цей поселенець знищується іншими жителями поселення. При огляді тіла буде виявлена деталь сінта.

Стратегії захисту поселень Редагувати

Щодо захисту поселень існує кілька ігрових стратегій.

1. Забезпечити поселення формально достатній рівень захисту (індикатор «Захист» забарвлений зеленим кольором) і надати поселенців їх власну долю. Перебуваючи далеко від поселення і отримавши на піп-бой сигнал про атаку, не кидатися на захист — нехай поселенці виживають самі, як можуть. У разі, якщо вони всі загинуть, то поселення поступово наповниться новими мешканцями. 2. Роздати жителям хороші обладунки, зброю та медикаменти, так як реальними захисниками поселень є саме вони.

2. Оперативно реагувати на атаки, мчати в поселення на сигнал тривоги, приймати участь у боях і ремонтувати після бою захисні споруди. Двухсекундный сигнал тривоги на піп-бой не завжди вдається вчасно помітити, тому були створені спеціальні плагіни, припиняючи дії героя і виводять сигнал тривоги на екран в окремому вікні.

3. При наявності доповнення Automatron можна серйозно урізноманітнити варіанти захисту. А саме за допомогою верстата для створення роботів створити робота по своєму смаку з найбільшою кількістю серйозного озброєння і прикріпити на охоронний пост в поселенні. Робот буде вести себе, як звичайний охоронець-поселенець, контролювати 3 поста охорони в різних точках поселення. Однак правильно зібраний робот може знищити будь-яку кількість нападників що робить цей варіант захисту одним з кращих. Навіть за умови того, що приміром 3 поста охорони додають 6 очок захисту у випадку з охоронцем роботом число можна ігнорувати оскільки такий охоронець значно ефективніше і швидше звичайного поселенця-людини.

4. У ряді поселень вороги з'являються на території, у зв'язку з чим доцільно будувати частина поселення «ширяє над землею», що гра цілком собі дозволяє: встановити на рівному місці в центрі або на вільній площі сходи з майданчиками і прикріплювати до неї панелі підлоги і стін. У більшості поселень зона будівництва доступна в 2-3 поверху, що дозволяє розмістити всередині спальні, майстерні, вбиральні, їдальню, торгові ряди (крім караванників) і генераторну. Розміщення на даху ракет перетворює оборону в неприступну, а з появою ворогів на території справляються турелі під будівлею, або в кутах периметра (можна перенести, відбивши ряд атак і зрозумівши, де з'являються нападники).

Питання тактики Редагувати

Улюбленим об'єктом атаки нападаючих є електричні генератори, тому навколо них доцільно зводити бетонні стіни, доступні в будівельному меню за адресою: Структури — Бетон — Стіни — Бетонна стіна.

Обороноздатність поселення підвищує собака, додаючи +5 до рівня його захисту. Собак у Співдружності розводить і продає Джин, Острові цим займається супермутант Еріксон.

Масштаб проблеми Редагувати

Лідер минитменов Престон Гарві видає герою завдання по захисту та облаштуванні інших поселень, після чого вони входять в зону відповідальності героя. Всього в грі Вижив може контролювати 36 поселень (Основна база поселенням, строго кажучи, не є).

Приклад нападу: атака супермутантів Редагувати

У відео показано приклад оборони поселення від нападу супермутантів. Автор ролика відгукнувся на сигнал тривоги, відправив героя в Сэнкчуари, де заздалегідь були розставлені вежі з кулеметами. Турелі під час бою не спрацювали. Генератори були добре укріплені і під час бою не постраждали.