FANDOM

Gametitle-FNV

Поранений бомбист (англ. Injured Boomer) — один з трьох безіменних персонажів Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Члени угруповання «Бомбісти», постраждалі в битві з гігантськими мурахами.

Історія Редагувати

Не пізніше 2231 року з Сховище 34 пішла велика група мешканців, яким не подобалося, що Доглядач заборонив їм користуватися вибухівкою[1]. Йдучи вони взяли з собою велику кількість потужної зброї, що дуже знадобилося їм для захисту від дикунів Мохаве. Тим не менше, час від часу хто-небудь з вихідців їх Тридцять четвертого гинуло в боях з дикунами, і їм довелося шукати собі надійне укриття. Вони оселилися в довоєнної авіабазі Нелліса, яку інші уникали через колись високого радіаційного фону.

Для захисту від дикунів бомбісти, як вони себе назвали, доставили в Нелліса кілька гаубиць з військової бази «Зона-2». З тих пір вони більше ніколи не покидали Нелліса, створивши завдяки сонячної електростанції і своїм полями пшениці, бобів і квасолі самообеспечивающееся співтовариство.

У 2281 році сонячну електростанцію заполонили гігантські мурахи. Ракель, зброяр «Бомбістів», спробувала покінчити з ними, зібравши команду зачистки, але мурах виявилося занадто багато. Двоє бойовиків були вбиті, а троє — поранені. Доктор Аргайл за кілька днів нічим не зміг допомогти постраждалим.

Поранені Бомбісти Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Медичні витівки
Кур'єр може дізнатися про те, що Аргиллу потрібна допомога з пораненими від Перл і знайти самих постраждалих в клініці Нелліса. Вони лежать на ліжках без свідомості. Отримавши дозвіл від Аргилла, Кур'єр може спробувати надати їм медичну допомогу:
  • Один з них страждає від зараження. Кур'єр може очистити його рани і допомогти його імунній системі («Медицина» 40[2]).
  • У другого бомбіста серйозно пошкоджена нога. Кур'єр може промити його рани і накласти нові шви («Медицина» 50).
  • Третій з поранених бойовиків страждає від сильного нападу алергії і задихається. Кур'єр може очистити його рани від мурашиного отрути («Медицина» 60).

Рятуючи життя пораненого, Кур'єр отримує похвалу Аргилла та «добру славу» бомбістів. Якщо навичка Медицини у Кур'єр недостатній, спроба лікування призведе до смерті пацієнта і отримання «дурної слави».

Примітки Редагувати

Тільки вбивши всіх трьох, їх тіла можна обшукати.

Примітки Редагувати

  1. У Тридцять Четвертому зберігалася велика кількість зброї.
  2. Саме такий рівень навички «Медицина» достатній, щоб Аргайл дозволив Кур'єру допомогти пораненим.