FANDOM

Gametitle-FNV

Помічник Бігл (англ. Deputy Beagle) — персонаж Fallout: New Vegas, помічник шерифа Примм Макбейна і брат його дружини.

Біографія Редагувати

Бігл жив у Примме і служив помічником шерифа Макбейна два з половиною місяці. Він отримав цю посаду, неясно, але можна припустити, що тільки тому, що був братом місіс Макбейн.

У 2281 році Примм був захоплений великою групою укладених, які втекли з виправної установи НКР. Макбейны були вбиті, а Бігл залишився живий, бо спав в офісі. Добрий помічник деякий час стежив за Підривниками і навіть бачив, як до них приходив Бенні з Великими Ханами, але при цьому був помічений і схоплений бандитами.

Образ Бігла Редагувати

Бігл — безглуздий і боягузливий людина, кепський стрілець.

Помічник Бігл Fallout: New Vegas Редагувати

Investigation
Файл:BiglCaptured.jpg
Кур'єр, розшукуючи свого невдалого вбивцю, може дізнатися від Джонсона Неша, що про нього може щось знати помічник Бігл, і що злочинецьі тримають його в полоні у готелі «Бізон Стів».

Кур'єр може знайти Бігла пов'язаним на кухні на першому поверсі готелю і звільнити. У такому разі Бігл вирішить піти, але Кур'єр може переконати («-05-0015Красномовство») його допомогти з зачисткою готелю від злочинців. Бігл в будь-якому випадку залишить Кур'єра, якщо Кур'єр вийде за межі готелю (через будь-який з входів).

Дізнатися від Бігла про маршрут Бенні і Великих Ханів Кур'єр може після того, як Бігл покине «Бізон Стів», разговорив його («Красномовство») до звільнення або з диктофонного запису на голографічному диску, який знаходиться у помічника з собою.

Знайшовши свободу, Бігл відмовиться ставати новим шерифом Примма, так як він всього лише помічник, і не може бути помічником без шерифа, «це називається субординація». Кур'єр може дізнатися у Бігла про кандидатів на вакансію шерифа. Після цієї розмови в інвентарі Кур'єра з'явиться замітка «-05-0019Прохання помічника». Незалежно від того, хто стане новим шерифом, Бігл буде незадоволений.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо Кур'єр переконає Бігла допомогти йому з зачисткою готелю, то з'явиться можливість безперешкодно заглянути в інвентар Бігла і взяти та/або подарувати будь-яку річ.
  • Подаровані предмети залишаться у Бігла і після виконання квесту по зачистці готелю.
  • Бігл одягне броню НКР і буде продовжувати її носити і після виконання квесту по зачистці готелю.
  • У помічника Бігла і бомбіста Джека однакові моделі особи.

Поява Редагувати

Помічник Бігл з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Примм