FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Додати переклад тексту Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide (оригінальний варіант доступний при редагуванні).
  • Доповнити відсутніми відомостями (випадок про зломі сейфа).

Полі Кантеллі (англ. Paulie Cantelli) — персонаж Fallout 3, мешканець міста Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

В розмовах з мешканцями Ривет-Сіті можна дізнатися, що Полі — наркоман, який «сидить» на психо. Можливо, не тільки на психо, так як в його кімнаті (західна сторона середньої палуби) можна виявити безліч інших наркотиків. Його дружина Сінді Кантеллі, що володіє магазинчиком «Швидка доза» ринку Ривет-Сіті, намагається тримати товари під наглядом і не давати їх Полі.

Інвентар Редагувати

* За умови, що Сінді Кантеллі теж мертва

Квести Редагувати

Передозування • Якщо дати Полі порцію наркотику, піддавшись на вмовляння і прохання, він помре (втрата карми)

Примітки Редагувати

  • Записи про пристрасть Полі до наркотиків і безглуздості лікування є у терміналі доктора Престона.
  • У доктора ж Полі краде наркотики.
  • Тед Стрейер, приятель Полі Кантеллі, при зустрічі радить того зменшити запал, сказавши: «Слухай, я вірю в щастя від хімії, але ти вже якось занадто!».

Цитати Редагувати

  • «Ти хто? Психо є? Мені дуже треба ширнутися, але я на мілині. Ха-ха! Торгую наркотою, але сиджу без грошей, і ширнутися не на що!»
  • «Гаразд, гаразд! Я краду колеса у доктора Престона. Навпаки закладу Стейлі є порожня каюта. Там у шафці схованку».
  • «О! Пора в крамницю. Якщо знову спізнюся — Сінді мене приб'є».
  • «Ого, ось це крута дурь! Очі на лоб вилазять.
  • «Давай закинемся».

Поява Редагувати

Полі Кантеллі з'являється тільки у Fallout 3.