FANDOM

Gametitle-FNV DM

Поліцейський пістолет (англ. Police pistol) — зброя в Dead Money, доповненні до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Цей револьвер являє собою легке, просте і міцне зброю. У нього звичайна нераз'емна рамка і викидний барабан, щічки рукоятки виконані з пластику, а в нижній частині рукоятки є антабка — кріплення для страхувального пояса.

Характеристики Редагувати

Поліцейський пістолет — це шестизарядний револьвер подвійної дії з відкидним барабаном, що використовує патрони калібру .357 «Магнум». Незважаючи на те, що дана зброя подвійної дії, Кур'єром воно використовується, як зброю одиночного дії — курок зводиться після кожного пострілу. Це досить потужний, точне і швидко перезаряжаемое зброю. Револьвер використовує недорогий і щодо поширений патрон.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 1121 раз (приблизно 186 барабанів) перед тим, як зламається. Воно не вимагає від стрільця ніяких особливих навичок.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

Це зброя не має аналогів у Fallout: New Vegas.

Поява Редагувати

Поліцейський пістолет з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Примітки Редагувати

  • Цей пістолет можна побачити на обкладинці журналу «Поліцейські будні».
  • У цієї зброї є дуже корисна особливість — Кур'єр може пронести його в зони, де заборонено носіння зброї, незалежно від кількості очок скритності. Крім цього револьвера, звичайного вогнепальної зброї подібна особливість є тільки у пістолети кал. 22 з глушником.

Баги Редагувати

Незважаючи на те, що поліцейський пістолет є револьвером, на нього не поширюється дія здібностей «Ковбой» та «Професіонал».

За лаштунками Редагувати

Цей револьвер — вільна варіація на тему Colt Police Positive[1].

Шаблон:Navbox зброю FNV