FANDOM

Gametitle-FNV

Поліцейський дробовик (англ. Riot shotgun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Стовбур, рама, ударно-спусковий механізм, кожух барабана цього дробовика виконані зі сталі, рукоять і рифлене цівку — з дерева. На потиличнику і цівка є кріплення для ременя — антабки.

Характеристики Редагувати

Поліцейський дробовик — це напівавтоматичний дробовик з барабанним магазином на 12 патронів 12 калібру. Спусковий механізм дозволяє тренованому стрілку розстріляти весь барабан за лічені секунди. За рахунок магазинного харчування перезаряджається цей дробовик значно швидше, ніж інші дробовики. Цей дробовик можна назвати одним з найбільш ефективних і універсальних типів зброї на Пустищах, завдяки різноманітності типів патронів може пристосовуватися до будь-якого супротивника. До недоліків цієї зброї можна віднести дуже високий розкид дробу і високі вимоги до досвіду і фізичній силі стрілка.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 744 рази (62 магазину) перш ніж зламається. Також воно вимагає від стрільця майстерності в поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 100).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

У цієї зброї немає аналогів у пустки Мохаве.

Примітки Редагувати

  • На поліцейський дробовик поширюється дія здібностей «Два ствола» та «Тримайся подалі» (на іконці цієї здатності якраз зображений цей дробовик).
  • Зі здатністю «Очманілі ручки» його можна полагодити будь дворучним, автоматичним або напівавтоматичним зброєю.
  • У ранніх версіях перекладу «1С» зброя мала назву «Дробовик заколотника» (версія гри 1.0.0.240).

За лаштунками Редагувати

  • У цієї зброї немає реальних прототипів.[1]
  • Riot police перекладається з англійської мови як «ОМОН».

Поява Редагувати

Поліцейський дробовик з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати