FANDOM

Gametitle-FNV LR

Полковник Ройз (англ. Colonel Royez) — персонаж Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Командир підрозділу армії НКР, розташованого на 15-ій трасі у 2281 ріку. Доступ до траси 15 і зустріч з полковником стають можливими лише у випадку бомбардування ядерними боєголовками позицій НКР (або НКР і Легіону Цезаря) в ході квесту «Апокаліпсис».

Біографія Редагувати

Полковник Ройз перебував на службі в таборі НКР, розміщеному на трасі 15, і забезпечував постачання між Каліфорнією і аванпостом Мохаве. Ройз одягнений в унікальну опаленную силову броню «Сьєрра», прикрашену таксидермированной головою ведмедя та іншими декоративними деталями. Фактично, він єдиний відомий персонаж в армії НКР, що володіє повноцінно функціонуючої силовий бронею, вміння носити силову броню вказує на його важливу роль.

Ройз разом зі своїм загоном може бути зустрінутий на опроміненому ділянці траси 15, поруч з місцем аварії трьох винтокрылів. Він має досить солідним запасом ОЗ, а його броня забезпечує високий ПУ. Полковник має характеристики мічених, внаслідок чого його здоров'я швидко відновлюється в умовах підвищеного радіаційного фону.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Шанс генерування предметів 75%

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Полковник Ройз з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.