FANDOM

Gametitle-FO1

« Я б міг ті прям зараз дати силову броню, але у неї не вистачає систолитического мотиватора. Без нього вона марна. »

Кайл

Полагодити силову броню (англ. Fix the broken T-51b power armor) — невідзначений квест Fallout.

Опис Редагувати

Мабуть, єдиний привід вступити в Братство Сталі — це роздобути силову броню. Виходець з Сховища може отримати таку, що не рятуючи простофилю, а поговоривши з механіком Кайлом на третьому рівні бункера.

Кайл займається ремонтом броні, і якраз зараз у нього є один комплект. Правда, йому до завершення не вистачає однієї маленької деталі, яку Кайл і просить дістати, направляючи Вихідця до зброяреві Паулю або интенданту Майклу.

Проходження Редагувати

Сходивши до Паулю, Виходець дізнається, що у того деталі немає — всі дороги ведуть до Майкла. Проте Майкл без дозволу нічого не видає.

Переконати Майкла Редагувати

Виходець може поговорити з Майклом і переконати його, що Вихідцю необхідна ця деталь. В залежності від вибору реплік штраф при двох перевірках навички становить від 0 до 100 %. Вихідцю-жінці простіше: штраф (або бонус) розраховується за формулою (ПР − 5)×10 і не змінюється.

Обікрасти Ромбуса Редагувати

Якщо попередній варіант не спрацював або недоступний, залишається тільки вкрасти деталь з кімнати Ромбуса. Вона лежить в шафці наступного за офісом приміщенні.

Ромбус не любить сторонніх у своєму офісі і видворяє всіх, як тільки помітить — а зауважує він, завдяки максимальному сприйняттю, добре. Тому для початку Вихідцю необхідно пройти повз Ромбуса. В цьому йому допоможе навичка «Скритність».

Шафка теж непростий. Якщо відкривати його без активної скритності, Ромбус помітить це і зловить Вихідця. Той може прикинутися простачком, але буде видворений з кімнати, а деталь (якщо він встиг її дістати) вилучена і повернута в шафку. Якщо Ромбус помітить Вихідця вдруге, то Виходець буде виставлений з бункера і вигнаний з Братства.

Шафка не замкнений, однак петлі не змащені, і при Скритності менше 40 % шафка не відкриється під приводом занадто великого шуму. Те ж відбудеться, якщо Виходець провалить перевірку на рівень Скритності.

Відкривши шафку і забравши деталь, Вихідцю залишиться тільки вийти повз Ромбуса назад.

Також можна скористатись ігровий механікою і в режимі бою викрасти деталь.

Відремонтувати броню Редагувати

Після отримання деталі необхідно повернутися до Кайлу. Він дасть інструкції з ремонту і попросить відремонтувати броню самостійно. Допускається застосування інструментів. Якщо перша спроба ремонту не вдалася (перевірка навички провалена), то для подальших буде вимагатися навичка не нижче 75 % (без урахування інструментів), інакше з'явиться повідомлення, що навички не вистачає. У разі успішного ремонту зібрана броня з'явиться на підлозі.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • Кайл відмовиться розмовляти з Вихідцем, якщо той заробив погане ставлення Кайла. Це можливо в двох ситуаціях: Виходець невисоко оцінив стан броні на початку розмови або поскаржився Кайлу на те, що його «відфутболили», коли він сказав, що прийшов за деталлю за дорученням Кайла, а потім образився на репліку Кайла з приводу мізків. У першому випадку квест неможливо взяти, у другому — виконати.
  • Якщо йти безпосередньо від шафки до виходу, то навіть 200 % скритності не гарантують успіху. Набагато розумніше обходити Ромбуса подалі.
  • Можна спробувати знизити сприйняття Ромбуса алкоголем.
  • Якщо перераховане вище не допомагає, вхід в режим бою дозволяє позбутися від виявлення взагалі — вистачило б очок дії.

Шаблон:Navbox Лост-Хіллз