FANDOM

Gametitle-FO2

« У нас зламався очищувач повітря. Він на нижньому рівні. У нас немає ні запчастин, ні захисного обладнання. Без запчастин — ми не можемо самі його полагодити. Без очищення повітря — радон нас вб'є. »

Зайус

Полагодити очищувач повітря в шахті (англ. Fix the mine's air purifier) — квест Fallout 2.

Опис Редагувати

У шахті Брокен Хіллс зламався очисник повітря, з-за чого супермутанти більше не можуть добувати уранову руду. Обраному необхідно полагодити очищувач, щоб шахта знову запрацювала.

Проходження Редагувати

Квест видається супермутантом Зайусом. Гравець може взятися за квест безкоштовно або за гроші. У будь-якому випадку Зайус відзначить на карті Нью-Ріно, якщо Обраний там ще не був, і порадить звернутися до Ренеско за запчастинами.

Безкоштовно Редагувати

Обраний може взяти завдання, не вимагаючи нагороди. Тоді Зайус повідомить пароль («канарейка склеїла ласти»), за яким Ренеско віддасть деталь безкоштовно.

За гроші Редагувати

Обраний може попросити нагороду. Зайус запропонує 500 монет. Обраний може погодитися або при високому навичці «Бартер» (не менше 25 %) спробувати підняти вартість послуг. Кожна успішна перевірка навички додає $100 до оплати і на 25 % до вимог навички, всього не більше чотирьох разів (тобто при навичці 125 % можна отримати $900, більше Зайус не дасть). При невдалої перевірки можна відмовитися від завдання і спробувати отримати його заново, в тому числі без нагороди.

Половину грошей Зайус видасть відразу, половину віддасть після лагодження очисника.

Ренеско, почувши про деталі, запросить $100. Якщо в Обраного немає таких грошей, але є $50 і більше, він може запропонувати Ренеско $50. На жаль, в цьому випадку Ренеско тут же підніме ціну до $200 і відмовиться продавати дешевше.

В шахті Редагувати

Отримавши деталь, Обраний повинен повернутися в Брокен Хіллс і йти в шахту. Перед входом в шахту краще запастися стимуляторами — газ буде потроху забирати ОЗ або силовий бронею (при відсутності будь-силовий броні кожні 20 ігрових секунд наноситься звичайний шкоди 10-15 очок, причому наявна броня ігнорується). По шляху зустрінуться кілька муравйов, які не становлять великої загрози, а також Дрібний Кіготь Смерті в кінці лівого проходу. Деталь необхідно вставити в очисник, після цього можна йти до Зайусу за залишками нагороди (якщо Обраний погодився допомогти безкоштовно, Зайус подарує бойовий дробовик).

Нагорода Редагувати

Поради Редагувати

  • Краще спочатку полагодити очищувач, щоб нешкідливо оглянути інші ходи печери. Слід триматися центрального шляху на північний схід.
  • Напарників варто залишити зовні, так як їм також буде наноситися шкода. Але якщо забезпечити напарників силовий бронею, то ушкодження вони отримувати не будуть.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо Обраний дізнався пароль і має інтелект менше 7, в діалозі з Ренеско з'явиться варіант із «забутим» паролем. Втім, Ренеско його тут же нагадає.
  • Ніщо не заважає спочатку полагодити очищувач, а потім підірвати його.

Шаблон:Navbox Брокен Гіллс