FANDOM

Gametitle-FO2

« Мені потрібен ремонт, господар. У мене знято мотиватор. Знайдіть його, встановіть, і я приєднаюся до вас. »

K-9

Полагодити K-9 (англ. Fix K-9) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Доктор Шребер вирішив перевірити, чи не можна додати собаці розуму за допомогою кібернетики, і створив кіберпсаДо-9. Проте розумний пес вирішив, що йому не подобається доктор і його робота, вкусив доктора, за що був покараний — доктор вилучив у нього мотиваторный блок і віддав Раулю, відділ експлуатації. Якщо повернути блок на місце, пес знову зможе рухатися.

Квест видається, якщо Обраний у розмові з доктором поцікавиться псом, або після смерті доктора, коли про це попросить сам пес.

Проходження Редагувати

Після розмови з лікарем (або псом, якщо лікар вже мертвий), Обраний повинен піднятися наверх і піти в ангар винтокрылів, де сказати Раулю, що доктор послав його за деталлю кіберпса[1]. Рауль скаже, що деталь можна забрати в шафці (двигун лежить у лівому). Двигун важить 20 фунтів, тому попередньо потрібно переконатися, що в інвентарі є вільне місце. Забравши двигун, Обраний повинен повернутися в лабораторію.

Якщо доктор Шребер ще живий, вставити двигун на місце не вийде. Тому доведеться дістати зброю і розправитися з доктором, благо лабораторія звукоизолирована і тривогу це не підніме (якщо двері закрита).

Залишається справа за малим — вставити псу двигун через дію «Використовувати». Потрібно навичка «-05-0010Ремонт» 50 % і вище. В процесі псина буде відпускати коментарі про навичка Обраного, оскільки при низькому рівні навички з першого разу двигун майже ніколи не встає.

Після установки двигуна Обраний отримує досвід, а До-9 стає його напарником.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Цей варіант є, навіть якщо лікар вже мертвий.

Шаблон:Navbox Наварро