FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
Покращена силова броня мод. II з'являється і в інших іграх.

Покращена силова броня мод. II (англ. Advanced power armor Mk II) — броня Fallout 2, модифікація Покращеної силовий броні, створеної інженерами Анклава і стала новою вершиною в технології силовий броні на той момент.

Опис в грі Редагувати

Ця силова броня цілком складається з полегшеною композитної кераміки, а не з комбінації металевих і керамічних пластин, як зазвичай. Здається, вона здатна забезпечити навіть більший захист, ніж стандартна покращена силова броня.

Місцезнаходження Редагувати

Бурова установка Посейдон Енерджі — в шафці лівого приміщення на локації «Коридор доступу».

Примітки Редагувати

Судячи по характеристиках персонажів, модель 2 носять тільки охоронці на нафтовій вишці, патрульні на материку одягнені в звичайну поліпшену.

В Fallout PnP Редагувати

Опис в грі Редагувати

Єдиною відомою угрупованням, яка має доступ до цієї моделі энергоброни є Анклав. Дає бонус +75% до Опору Радіації і +40% до Опору Отрут, а також забезпечує 100/100 Опір Газу. В комплекті вже є шолом. При використанні Покращеної энергоброни MK II її власник отримує +4 до Сили; ймовірність успішного застосування Уміння Крастися зменшується на 75%, а Умінь Перша Допомога, Доктор, Злом, Крадіжка, Наука і Ремонт на 10%. Як і проста Покращена энергоброня, вона має вбудовану систему нічного бачення, тому будь-які негативні модифікатори освітленості від темряви ігноруються.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Броня та одяг Fallout 2