FANDOM

Gametitle-FNV LR

Покращена поліцейська броня (англ. Advanced riot gear) — унікальна броня Lonesome Road, доповнення Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Броня виглядає більш досконалою. На ній можна помітити значок у вигляді коні, а на плечах — білі косі смуги. Панцир також знаходиться в кращому стані. Шолом теж виглядає досконаліше — на ньому можна помітити додаткові пристосування. Окуляри червоного кольору. Шолом має здатність включати в режимі підкрадання прилад нічного бачення з червоними світлофільтрами.

Шолом відноситься до категорії «Важка броня» і, при наявності здатності «Очманілі ручки», може служити для лагодження будь відноситься до цієї категорії броні, в тому числі силовий броні T-51b.

Види Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Вороняче гніздо — на трупі рейнджера НКР.

Баги Редагувати

ps3Icon ps3 pcIcon pc Поверх шолома можна надягати капелюха і берети. Це відбувається з тієї причини, що на всі три варіанти цього шолома забули поставити прапор «Волосся».

Файл:Shlyapa.jpg

За лаштунками Редагувати

Герб з конем належить реально існуючому 11-того бронекаваллерийскому полицю, заснованому в 1901 році і в даний час розташовується в знаменитій Долині Смерті (Форт Ірвін, Каліфорнія), на півдорозі між Лос-Анджелесом і Лас-Вегасом.

Поява Редагувати

Покращена поліцейська броня з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Галерея Редагувати