FANDOM

Gametitle-FO1

« Отже, є якийсь торговець, який... як би це висловитися... не хоче повноцінно співпрацювати з нами. ... Знайди торговця, його дружину і розберися з ними. »

Деккер

Позбутися від торговця (англ. Dispose of merchant) — побічний квест Fallout.

Опис Редагувати

Дарен Хайтауер, голова Торговців водою, не хоче співпрацювати з Деккером і його угрупованням. Для зміцнення свого впливу та залякування інших компаній, а також для перевірки навичок Вихідця з Сховища Деккер вимагає усунути торговця.

Проходження Редагувати

Короткий Редагувати

  1. Прийдіть у Хаб, дізнайтеся про Деккері.
  2. Знайдіть «Мальтійський сокіл» і поцікавтеся у Кейна роботою. Пред'явіть рекомендації.
  3. Поговоріть з Деккером та отримайте завдання.
  4. (Опціонально) Заберіть у Кейна аванс.
  5. Рушайте в Висоти, проникніть в особняк Хайтауэров і усуньте Хайтауэра та дружину.
  6. Виберіться назад живим і отримайте у Кейна належне.

Докладний Редагувати

Дізнатися про Деккері Редагувати

Виходець повинен прийти в Хаб і, розпитуючи оточуючих, дізнатися про Деккері і його заняттях. Таку інформацію можуть повідомити Джованні Лоренцо, Ігуана Боб, Бет, Тоні Фрай[2], Гарольд, Клео, Локслі або охоронець Чад Собору.

Потім потрібно потрапити в бізнес-центр і зайти в кафе «Мальтійський сокіл». Південну двері охороняє Кейн — права рука Деккера. Без його дозволу до Деккеру ніхто не потрапить. Більше того — треба знати, хто такий Деккер, інакше розмови не вийде.

Потрапити до Деккеру Редагувати

Заговоривши з Кейном, Виходець повинен поцікавитися роботою, на що Кейн запитає, хто його послав. Згадка шерифа відразу робить ворожим Кейна і Підземеллі. Відповідь «Ніхто» або згадка Бет лише злегка турбує Кейна, і він відмовиться від послуг Вихідця. Потрібно сказати, що Виходець прийшов від Лоренцо або від Локслі.

Якщо Виходець заявить, що прийшов від Лоренцо, і це так, то Кейн проводить його вниз. В іншому випадку відбудеться перевірка рівня навички «Красномовство» (штраф 15%), провал якої також змусить Кейна відмовитися.

Якщо ж Виходець скаже, що прийшов від Локслі, то в продовженні діалогу він повинен всіляко відхрещуватися від участі в Гільдії злодіїв і погоджуватися на будь-яку роботу, інакше його не візьмуть.

Отримання завдання Редагувати

Грубити Деккеру не варто — Вихідця відразу випровадять геть і не пустять назад. Досить просто погоджуватися на роботу. У разі відмови Деккер також накаже вивести Вихідця і Підземелля стане настороженим.

Виконання Редагувати

Після виконання завдання нагороду видасть Кейн.

Нічний злом Редагувати

Деккер хоче, щоб все пройшло тихо. Для цього потрібно прийти до Висоти після 19 годин, коли на вулиці стемніє. У цей час більшість охоронців йдуть ночувати в казарми, в тому числі і Леон, найсильніший з них.

Біля самого входу на локацію буде стояти Рік, який попросить Вихідця піти з території, і попередить, що інші охоронці не стануть міркувати і одразу відкриють вогонь. Потрібно буде пройти непоміченим; для цього зручно обійти будинок торговця з правого боку.

Георг, охоронець біля входу, час від часу буде відходити від дверей, щоб оглянути околиці. Цей момент треба використати, щоб проникнути в будинок. Сам містер Хайтауер і його дружина перейдуть в спальню, де проведуть всю ніч. Там їх можна вбити будь-яким способом, в тому числі не заходячи в будинок через вікна.

Денний злом Редагувати

Днем (до 19 годин), коли всі охоронці на постах, можна проникнути всередину за рахунок використання обмежень гри.

Повз Георга, охоронця біля входу можна пройти двома шляхами: або сказати, що Виходець запізнюється на зустріч з містером Хайтауэром (Георг скаже, що містер Хайтауер не любить, коли запізнюються, і пропустить Вихідця) або проскочити в той момент, коли двері відкриваються іншим персонажем (наприклад, коли у двері входить Леон або напарник). Повз Леона можна пройти, або сказавши, що у Вихідця термінові новини для містера Хайтауэра і що їх треба передати особисто (перевірка красномовства зі штрафом у 20%), або просто прокравшись повз нього. Перед дверима в особистий кабінет містера Хайтауэра необхідно відкрити двері, увійти в режим бою, пройти вперед на кілька гексів і закрити бій. При цьому містер Хайтауер не буде заводити розмову автоматично, так як початок діалогу прив'язане до перетину двері. В цьому випадку краще використовувати «вибух штанів» і мирно покинути будівлю.

Відпочинок Редагувати

Незважаючи на те, що відпочивати в цій локації не можна, можна застосовувати якісь дії, що тривають у часі: можна підлікуватися, якщо є необхідність, або прочитати підручник (враховуючи, що це Хаб і тут є бібліотека — це самий оптимальний варіант).

Отже, необхідно прийти сюди до 19-ти годин, пройти вниз за будинок (тут не снує охорона) і потягнути час. Після настання 19-ти годин можна спостерігати, як все спокійно розійдуться відпочивати. Далі діяти по нічному варіанту.

Геноцид Редагувати

В якості альтернативи можна просто зачистити локацію.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • Квест недоступний персонажу з низьким інтелектом.
  • На локації не можна відпочивати, тому що в Висотах не можна перебувати після заходу сонця.
  • Для виконання квесту потрібно вбити і Хайтауэра, і дружину. Якщо хтось з них залишиться живий (навіть якщо буде поранений), а Виходець покине локацію, квест буде провалений.

Пов'язані квести Редагувати

За лаштунками Редагувати

Ім'я особистого охоронця Хайтауэра «Леон» може бути відсиланням до фільму Люка Бессона «Леон», що вийшов в 1994 році, де однойменний головний герой — професійний і холоднокровний найманий вбивця.

Примітки Редагувати

  1. Проходження цього квесту практично ідентично, хіба що цілі різні.
  2. цікаво, що шериф — Джастін Грін — не може. Мабуть, «не вистачає доказів».