FANDOM

Gametitle-FO4
Про подібну зброю в інших іграх див. Бластер Чужих.

« Якщо вірити прихильникам теорії змов, інопланетяни вже кілька разів відвідували Землю. Кажуть, що ці «дзетанцы» озброєні потужними променевими гарматами, які повністю дезінтегруючі ворогів. »

Завантажувальний екран Fallout 4

Позаземної пістолет (англ. Alien blaster pistol) — унікальне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Інопланетний пістолет, потрапив на Землю разом зі своїм власником, чий корабель зазнав аварії на території Співдружності, знаходиться в Печері з Дзетанцем.

Модифікації Редагувати

Пояснення: модифікації можливо названі інакше, ніж в меню майстерні. Назви у таблиці відповідають назвам модифікацій у вигляді предметів. Після видалення з зброї ці предмети можна спостерігати в інвентарі, в розділі «модифікації».

Місцезнаходження Редагувати

Щоб отримати цю зброю, Вижив необхідно досягти 20 Рівень персонажа рівня, після чого при використанні швидкого переміщення або просто під час мандрів можна почути незвичний звук звідкись зверху. Якщо встигнути відстежити джерело звуку, можна побачити дивний куля блакитного вогню, стрімко падає кудись на територію Співдружності. Поточний напарник може прокоментувати цю подію. Знайшовши місце падіння НЛО в лісі в районі станції «Оберленд», можна з'ясувати, що насправді це корабель дзетанцев, який зазнав аварії з невідомих причин. Біля корабля можна виявити калюжу крові дивного зеленуватого кольору. Якщо обшукати околиці місця аварії, то можна знайти печеру, де сидить вижив дзетанец, за замовчуванням налаштований агресивно. З його тіла як раз і можна взяти цю зброю.

Примітки Редагувати

  • Не може бути перероблена в карабін або автоматичний пістолет.
  • Для цієї зброї потрібні особливі патрони — «-05-0064Боєприпас для бластера Чужих», обмежений запас яких можна знайти разом з самим зброєю на тілі його колишнього власника. Однак можна модифікувати зброю під звичайні ядерні батареї ціною невеликого зменшення шкоди.
    • Незважаючи на те, що в описі говориться, що переробка під ядерні батареї знижує ємність магазину, на практиці вона, навпаки, зростає (див. Модифікації).
  • В базовому варіанті зброї 42 заряду. Це може бути відсиланням до книги Дугласа Адамса і однойменного фільму «-05-0065Автостопом по галактиці», де 42 — відповідь на «-05-0066Головне питання життя, Всесвіту і всього такого».

Поява Редагувати

Позаземний пістолет з'являється тільки у Fallout 4.

Звуки Редагувати

Alien blaster icon
Alien blaster icon
ReloadVB

Галерея Редагувати