FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити недостатньою інформацією (дані в картці, місцезнаходження).)

Не слід плутати з Пожежним гідрантом.

Пожежний кран (англ. Firehose box) — контейнер Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Металевий настінний контейнер червоного кольору, призначений для зберігання пожежного шланга, приєднаного до системи водопостачання.

Місцезнаходження Редагувати

Пожежні крани можна знайти в багатьох місцях, переважно всередині будівель, на Столичної і Мохавской пустках.

Fallout 3 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Fallout: New Vegas Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Вміст Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Практично всі пожежні крани на Столичної Пустки містять в собі по одній насадці пожежного шланга, необхідних для створення «Ракетки».

Виняток становить пожежний кран Грейді, який знаходиться в одному із службових приміщень станції метро «Меріголд» і містить у собі ключ, що відкриває розташований поруч сейф з відвертою піжамою (див. «Посилка Грейді»).

Fallout: New Vegas Редагувати

На Мохавской Пустки дані контейнери, крім насадок пожежного шланга, можуть містити металобрухт, жерстяні банки, відходи електроніки, сенсорні модулі, гуртки, попільнички, манометри, диво-клей і інше сміття. А з виходом доповнення Dead Money їх асортимент був розширений ще більше, включаючи тепер і зброя: монтування, свинцеві труби, ножі, сокири.

Примітки Редагувати

Пожежні крани, на відміну від гідрантів, не можуть бути використані для втамування спраги і відновлення очок здоров'я.