FANDOM

Gametitle-FNV

Повстання у виправній установі НКР — подія історії світу Fallout, що сталося у Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Коли Нова Каліфорнійська Республіка зібралася розширюватися на схід, їй знадобилися залізні дороги, щоб перевозити припаси на далекі відстані, особливо в місцевості, готові до колонізації. Для цієї задачі НКР використовувала укладених зі своїх в'язниць в обмін на дострокове звільнення. На Пустки Мохаве завданням номер один було будівництво залізниці, паралельної шосе I-15, і привезених із заходу укладених розміщували в Виправному установі НКР — колишньої жіночої в'язниці. У зв'язку з загрозою з боку Легіону Цезаря більша частина бійців НКР з Виправної установи була перекинута на охорону пограниччя у річки Колорадо і дамби Гувера, а в установі залишилася незначна охорона. На будівництві залізниці до того ж використовувалася велика кількість динаміту — вибухівку використовували для руйнування скель і розчищення траси від застряглих довоєнних вагонів, так що ув'язнені змогли пронести деяку кількість в свої камери.

Незадовго до початку Fallout: New Vegas група ув'язнених, очолювана Семюелем Куком, підняла бунт, використавши заховану вибухівку, щоб пробити стіни в тюрмі; перебивши охоронців, вони захопили зброю і спорядження, а також велика кількість динаміту, заодно поповнивши його запаси за рахунок нальоту на Слоун. Тільки невелика частина ув'язнених знала про підготовлюваний бунті, але практично всі звільнені в'язні поповнили ряди Підривників.