FANDOM

Gametitle-FO3

Повстання в Сховище 101 (англ. Vault 101 Revolt) — подія історії світу Fallout. Конфлікт між консерваторами Сховища 101, що підтримує ізоляцію і повстанцями, які бажають встановити контакт з зовнішнім світом.

Історія Редагувати

Сховище 101 в колишні часи періодично відкривалося, коли деякі мешканці сховища наважувалися виходити на зовнішній світ. Але маленький Альфонс Альмодовар його батьки дотримувалися іншої думки, що сховище повинно бути ізольовано від небезпек зовнішнього світу. Коли він подорослішав, Альфонс вже твердо знав, що він повинен виправити грубі недоліки в системі безпеки сховища. І він не упустив свій шанс, коли попередній доглядач — прихильник контактів із зовнішнім світом, в один день пропав в Пустки. Багато підозрювали його в причетності до зникнення, але молодий, харизматичний і вольовий Альфонс Альмодовар запропонував мешканцям Сховища своє лідерство. І у них не залишилося вибору, крім як погодитися[1].

У 2258у Альмодовар зробив виняток і впустив у сховище Джеймса з його дитиною, покинув проект «Чистота», що прибув сюди через Мегатонну; після цього Сховище знову закрилося.

17 серпня 2277 ріка Джеймс втік з Сховища 101 і таким чином змусив Самотнього Подорожнього, свого сина, бігти слідом. Відкриття двері сховища санкціонувало навала радтараканів і ті почали нападати на жителів. Доглядач був в сказі. Не бажаючи дозволити Подорожньому втекти слідом за батьком, Альфонс полонив свою дочку Амату і намагався з'ясувати місце розташування її друга. Однак, Самотньому Подорожньому вдалося втекти, а Амата залишилася в Сховище і усвідомила жалюгідність ситуації.

Через деякий час, після втечі, батько Мандрівника був убитий в ході захоплення проекту «Чистота». З цього моменту, осиротілий син, проходячи недалеко від Сховища 101, отримав аварійний сигнал, в якому Амата попросила його повернутися в Сховище, щоб допомогти напоумити свого батька, Доглядача, і повідомила пароль до входу в Сховище 101.

Повернувшись додому, Самотній Подорожній дізнався, що після навали радтараканов Сховище понесла важкі втрати, а факт втечі Джеймса змусив задуматися деяких його мешканців, в основному серед молоді, про життя і подорожі зовні.

Icon disambig
Основна стаття: Проблеми на домашньому фронті

Прихильники Аматы в особі Тунельних змій, Енді, майже всіх молодих мешканців сховища і деяких дорослих ідеалістів, таких як містер Бротч, ховаються в лікарні і навколишніх приміщеннях. Молоде покоління, дізнавшись про те, що їм брехали про ізоляцію Сховища і небезпека ззовні, вважають, що тепер Сховище 101 потрібно відкрити для налагодження контактів із зовнішнім світом. Основна частина цих людей хоче почати торгівлю з навколишніми поселеннями і лише деякі, на зразок Буча, просто хочуть перебратися у відкритий світ. Інші дотримуються думки, що Сховище необхідно відкрити, щоб його населення вижило і зберігала свою діяльність.

Інша група на чолі з Доглядачем, на стороні якого весь охоронний складу Сховища і більшість дорослих мешканців Сховища, вважає, що Сховище має бути завжди закрита на виконання місії, яка була на нього покладена.

Розв'язати конфлікт на користь однієї із сторін або зовсім вчинити по своєму в стані тільки Самотній Подорожній.

Наслідки Редагувати

Залежно від дій Самотнього Подорожнього вирішилася доля Сховища 101. Якщо він підтримав повстанців і новим доглядачем стала Амата, значить сховище відкрилося і такі жителі як Сьюзі Мак і Буч вийдуть на поверхню. У перспективі Сховище 101 почне налагоджувати торгові і культурні зв'язки з зовнішнім світом.

Ізоляція продовжиться, якщо Подорожній залишить на чолі доглядача Альфонса Альмодовара або Альона Маку. Тим не менш, це прирікає Сховище на вимирання, так як після втечі Самотнього Подорожнього і його батька, а також подальшого навали радтараканов і спалахнуло повстання, безліч мешканців сховища загинули, особливо серед досить молодого населення. І без того закінчується генетичне різноманіття не дозволить виростити в майбутньому здорові покоління.

Третій шлях завершення повстання полягає в тому, що Самотній Подорожній ламає водяній чіп Сховища і тим самим прирікає всіх мешканців Сховища на вигнання з дому.

Також є варіант, що Подорожній по прибуттю в Сховище 101 і дізнавшись стан справ залишив все як є і пішов геть. В такому випадку, підсумки повстання залишаються невідомими.

Примітки Редагувати