FANDOM

Gametitle-FOT

« У нас були невеликі громадянські заворушення... »

— Охоронець Маккарті

Повстання (англ. Uprising) — спеціальна зустріч, локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Локація являє собою бункер Братства Сталі, огороджений по периметру парканом і мішками з піском. Вхід до бункера є з південно-східного боку, де знаходяться трупи десятьох осіб. По боках вхід в бункер охороняють паладини Братство СталіМаккарті і Х'юберт.

По кутах огорож розкидані бочки та урни. Двері в бункер з символікою Братства Сталі буде закрита, в самому бункері є сходи, що ведуть вниз, на нижній рівень. Дах бункера обнеена по периметру мішками з піском і колючим дротом.

Як з'ясується в ході спроб заговорити з паладин, ті розстріляли десять людей при спробі дістати паладинів в черговий раз».

Можливості проникнути в бункер не передбачено, тому відкрити двері в бункер за допомогою звичайних і електронних відмичок неможливо.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Частково дана локація схожа на вхід у бункер Лост-Хіллз, біля якого також чергують двоє охоронців і який на той же манер обнесений парканом.
  • Потрапивши в бункер за допомогою кодів, трейнера або ж відкривши двері за допомогою редактора гри, і спустившись по сходах всередині бункера, гравець побачить тільки чорну порожнечу.
  • У версії 1.27 за вбивство кожного з паладинів дається близько 330 досвіду (рівень складності гри «Безумство»), при цьому знижується карма і репутація у Братстві.

Поява Редагувати

Локація Повстання з'являється тільки у Fallout Tactics.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Спеціальні зустрічі