FANDOM

Gametitle-FO2

« Мій кулон! Дайте його мені!!! Ох!!! »

— Ганна Уінслоу

Повернути кулон Анни (англ. Return anna's locket) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

« Злий чарівник отруїв юну принцесу і забрав у неї амулет. »

— Великий Ананиус

Великий Ананиус, шахрай і шарлатан, розповість «легенду» про привида, що з'являється опівночі в сусідній кімнаті. Дочекавшись півночі, Обраний виявить там привид жінки Анни Уінслоу, який не може знайти спокою до тих пір, поки не знайдений його золотий кулон.

Проходження Редагувати

Господиня закладу «Ресторан Матусі у східній частині Дірки у розмові з Обраним згадає про золотом кулоні, і дитину, який жив кілька років тому в покинутому будинку.

Можливі три способи отримати кулон у Джоя:

Обраний повинен повернутися до Ганни і віддати кулон їй. Привид зникне, а замість нього з'явиться скелет Анни. Після цього квест вважається виконаним.

Скелет можна поховати. Лопата знаходиться в цій же кімнаті, в книжковій шафі. Друга лопата лежить біля шафи. У східній частині міста, на цвинтарі у церкви, Обраним слід знайти могилу з надгробком «Анна Уінслоу». Розкопування цієї могили ніяк не відіб'ється на карму, на відміну від інших, за які видається титул «Грабіжник могил».

Примітки Редагувати

Є можливість заспокоїти обидві еманації Анни (із західної частини міста та житлового району), і поховати (по черзі) два скелети в одній могилі, подвоївши нагороду. Причому неважливо, у кого брати квест — «тіні» однаково прихильно приймають заповітну річ. Обраному залишається лише проявити вправність і вкрасти кулон після його передачі і перетворення примари в скелет.

Нагорода Редагувати

Основна:

  • повернути кулон Ганні: 250 ОО, +3 карми.

Додаткова:

  • поховати останки: 600 ОО (фактично за кожен скелет нараховується 1200 ОО), +25 карми;
  • поліпшення репутації в Дірі.

За лаштунками Редагувати

Після повернення кулона примарі Обраний вимовляє коронну фразу з фільму «Полтергейст»: «Цей будинок очищено (This house is clear)».