FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Пневматичну рушницю з'являється і в інших іграх.

Пневматичну рушницю (англ. BB gun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це звичайне старе пневматичну рушницю з важільною перезарядженням. На прикладі видно сліди грубої лагодження. Воно стріляє маленькими, близько 4,5 мм, кульками, використовуючи тиск повітря і енергію стиснутої пружини. Це зброя розроблялося як іграшка для дітей, причому небезпечна іграшка — при належній вправності з цього рушниці можна вбивати птахів або мишей, а то і вибити комусь око. Тим не менш, вбити іншу людину з такої зброї можна тільки при дуже великому везінні.

Характеристики Редагувати

Пневматична рушниця — це рушниця пружинно-поршневого типу з магазином на 100 кулі для пневматичної рушниці. Це найслабше стрілецька зброя в грі. Воно швидко ламається і має повільний темп стрільби за рахунок важільної перезарядки. Єдине достоїнство даного зброї це те, що в його магазин вміщається цілих 100 кульок.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 402 рази (приблизно 4 магазини), перед тим, як зламається. Також, воно не вимагає від стрільця ніяких особливих навичкаів.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

Ексклюзивне пневморужье «Дитя Абилина».

Поява Редагувати

Пневматична рушниця з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout Tactics та Fallout: Brotherhood of Steel.

За лаштунками Редагувати

Реальний прототип цієї гвинтівки — пневматичну рушницю Red Ryder BB Gun Daisy Outdoor Products.

Галерея Редагувати