FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

« Пневматичну рушницю Ред Райдер. Класичне »

— Опис в грі

Пневматичну рушницю Ред Райдер (англ. Red Ryder BB gun, внутрішньоігрові назва FalloutПневм. Ред Райдер, варіант — Повітряне Рушницю Red Ryder) — легка зброя Fallout та Fallout 2.

Опис Редагувати

Пневматичну рушницю Ред Райдер — різновид стрілецької зброї, в якій снаряд вилітає під впливом газу, що знаходиться під тиском.

Характеристики Редагувати

Пневматичну рушницю Ред Райдер має місткий магазин, проте низька ефективність пострілу робить його незатребуваним. Тим не менше, воно може виявитися корисним, якщо ви хочете «виманити» на себе одного з групи знаходяться на відстані ворогів і не бажаєте витрачати дорогі і дефіцитні боєприпаси.

Покращений варіант, навпаки, є одним з найбільш ефективних в класі стрілецької зброї.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Варіанти Редагувати

За лаштунками Редагувати

  • «Daisy Red Ryder» — реально існуюче пневматичну рушницю, розроблене в 1938 році і яке продається до цих пір;
  • У 1940-ті роки «Red Ryder» — відомий серіал ковбойських вестернів (комікси, радіопостановки і фільми);
  • «Red Ryder» — це назва повітряного рушниці з фільму «Різдвяна історія» (1983), де головний герой Ральфи просить батьків подарувати йому таку рушницю на Різдво. Батьки відмовляються, кажучи «Ти можеш потрапити собі в око». В кінці фільму він все-таки отримує цю рушницю на Різдво й справді «потрапляє собі в око», коли куля рикошетом розбиває його окуляри.
  • Рушницю Ред Рейдера (Red Ryder BB Gun) — алюзія на персонажа з гри «Wasteland», по імені Red Ryder — аналог мисливців за головами (він нападав на партію, якщо та вбивала дітей).

Поява Редагувати

Пневматичну рушницю Ред Райдер з'являється у Fallout та Fallout 2.

Звуки Редагувати

SingleShotVB

ReloadVB
OutVB