FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PLGametitle-FNVGametitle-FNV OWBGametitle-FO4Gametitle-FOS
Плюшевий ведмедик
в окремих іграх
Fallout 3Гігантський плюшевий ведмедик
Плюшевий ведмедик
Ведмежий амулет Верби
Fallout 3: PLВедмедик-Кенні
FO: New VegasПлюшевий ведмедик
Плюшевий ведмедик (Койоти)
Сержант Тедді
Містер Дружок
вирізаноIcon cutВедмежа Барнабас
Old World BluesвирізаноIcon cutВедмежа Далы
Fallout 4Плюшевий ведмедик
Fallout ShelterПлюшевий ведмедик

Плюшевий ведмедик (англ. Teddy Bear) — предмет Fallout 3, Point Lookoutдоповнення до Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4, мотлох Fallout Shelter, а також вирізаний предмет Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою м'яку іграшку у вигляді ведмедика. Спочатку призначені для дітей молодшого віку, однак часто використовуються і психічно хворими дорослими. Свідченням тому є численні «інсталяції», в яких ведмедики використовуються для імітації сексуальних актів, вживання алкоголю і наркотиків, актів насильства і суїциду.

Fallout 3 Редагувати

Плюшевих ведмедиків можна використовувати в якості боєприпасів для «Ракетки».

The Pitt Редагувати

Після проходження доповнення The Pitt ведмедики знадобляться для неотмечаемого квесту «Іграшки для Марі».

Point Lookout Редагувати

Самотній Подорожній може пред'явити ведмедика Кенні, щоб той впустив Подорожнього в Печера Кенні своє лігво.

Fallout: New Vegas Редагувати

Old World Blues Редагувати

Доктор Дала обожнює плюшевих ведмедів — наявність іграшки в інвентарі Кур'єра робить доступним унікальний діалог.

Fallout 4 Редагувати

Плюшеві ведмедики — це мотлох, який годиться на продаж, для розбирання на компоненти, або в якості боєприпасів до «Хламотрон». Також при додаванні в інвентар Псини, та може почати грати з мишком.

Fallout Shelter Редагувати

Плюшевий ведмедик — рідкісний мотлох, ресурс Fallout Shelter. Використовується для створення зброї у збройової майстерні і костюмів у майстерні костюмів.