FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші печери.

Печера Брок (англ. Broc flower cave) — локація Fallout: New Vegas.

Загальна інформація Редагувати

Вхід в печеру представляє собою двері у верхній частині невеликого горба, розташованого на півдорозі між похідним табором Легіону і табором старателів Снайдер. Щоб дістатися до нього, потрібно піднятися по вузькій стежці, що йде між каменів. Біля підніжжя стежки знаходиться видовбаний камінь з написом «The Sun is Killing Me» («Сонце вбиває мене»). Навколо пагорба росте багато квіток брока (звідси, ймовірно, і назву локації); можливі також зустрічі з легіонерамі і старателями.

Всередині можна знайти труп в'ючної брамина Jane з притороченной головою статуї Лінкольна. Можливо, ця голова раніше належала статуї з Меморіалу Лінкольна. Пізніше перебувала у Храмі Єднання. І нарешті з караваном Джейн якимось чином потрапила сюди.

Мешканці Редагувати

Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.
  • При наявності у персонажа гравця Особливість особливості «Дика Пустка» у печері будуть перебувати «гризуни незвичайного розміру», що відрізняються від звичайних пацюків збільшеними розмірами і силою атаки.
  • Також особливість «Дика Пустка» додає старателя в печері, недалеко від входу . Відразу після появи Кур'єра старатель тікає в глибини печери і зникає, якщо його вбити, то труп старателя зникне.
Perk wild wastelandКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Мухи кружляють над місцем, де повинні бути трупи брамінів, навіть якщо їх ще немає.
  • Біля входу в печеру з'являється безіменний старатель. Неподалік відбуваються сутички патрулів Легіону і НКР.
  • Недалеко від входу в печеру знаходиться місце появи нічних мисливців.

Баги Редагувати

Якщо відвідати печеру до взяття квесту «Колектор», то в подальшому по маркеру каравану леді Джейн, вказує на це місце, вже не можна буде нічого знайти. Для виправлення ситуації, в консолі необхідно ввести: player.placeatme 116af4.

Поява Редагувати

Печера Брок з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати