FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші печери.

Печера Блек-Рок (англ. Black Rock Cave) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розташована на Пустки Мохаве, на південно-східному схилі гори Блек, до північно-заходу від ГЕЛІОС Один і до південно-заходу від підстанції Ельдорадо.

Мешканці Редагувати

  • Перед входом в печеру Кур'єру можуть зустрітися радскорпионы різних видів: від звичайних до гігантських.
  • У печері Кур'єр зіткнеться з кількома Тінями (від 3 до 5), серед яких буде і Тінь-майстер. Вони непогано озброєні і невидимі (стелс), тому відвідувати печеру в самому початку гри не рекомендується.
  • Койоти при відвідуванні печери Кур'єром зазвичай вже всі вбиті, мабуть, Тінями і розкидані по території всієї печери.
  • В задній частині печери лежить тіло мертвої жінки старателя (вік і одяг генеруються випадково).

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо до відвідування печери квест «Божевілля» був завершений за мирним сценарієм з лагодженням робота Табиты Ронди, Тіні в цій печері можуть бути до Кур'єру нейтральні. При цьому вони будуть у розмові між собою згадувати різні речі в залежності від просування Кур'єра з основної сюжетної лінії і від супроводжуючих його напарників. Але безпосередньо з Кур'єром Тіні говорити не будуть.
  • У редакторі перед печерою знаходиться полузасыпанная супутникова тарілка, мабуть впала зверху, з гори Блек.

Поява Редагувати

Печера Блек-Рок з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 Навіть якщо квест «Божевілля» був закінчений мирно, Тіні можуть атакувати Кур'єра.
  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 Койоти в печері можуть виглядати як живі, стоячи на чотирьох лапах, однак насправді всі вони мертві.

Галерея Редагувати